دنیای‌اقتصاد- در پی نوسانات نرخ دلار آزاد، برخی کسبه بازار کامپیوتر از خرید و فروش کالاها خودداری می‌کنند و بازار به حالت نیمه تعطیل در آمده است.

به گفته بهنامی، یکی از کسبه بازار کامپیوتر، با توجه به شرایط بازار کسبه دست از فعالیت کشیده و اندک تقاضایی هم که طی روزهای گذشته در بازار وجود داشت دیگر مشاهده نمی‌شود. وی با انتقاد از شیوه کسب‌وکار برخی از کسبه بازار به «دنیای‌اقتصاد» گفتند: برخی از کسبه بازار (به ویژه آنهایی که موجودیشان در حد یکی دو دستگاه از هر مدل است) با سوءاستفاده از شرایط بازار با قیمت‌ها بازی کرده و کالاهای خود را با قیمتی ارزان‌تر از سایر فروشندگان به فروش می‌رسانند که چنین اقدامی منجر به به هم خوردن نظم قیمتی در بازار شده است.
یکی دیگر از فعالان بازار هم با بیان این مطلب که طی مدت اخیر به دلیل کاهش تقاضا میزان واردات کالا به شدت کاهش یافته است، به «دنیای‌اقتصاد» گفت: در حال حاضر موجودی در بازار کم شده است و برخی از کسبه به واقع کالایی برای عرضه ندارند و در انتظارند تا ببینند شرایط بازار به چه صورتی در خواهد آمد. وی افزود: طی یک ماه اخیر کسبه تمام کالاهای خود را بدون سود یا حتی با ضرر به فروش رسانده‌اند. تنها به این امید که سرمایه آنها بازگردد و قید سود را زده‌اند.