دنیای اقتصاد: این روزها موبایل‌های هوشمند به همراه همیشگی ما تبدیل شده‌اند و به همین دلیل طراحی ظاهری آنها اهمیت زیادی پیدا کرده است. اما نباید فراموش کرد که لپ‌تاپ‌ها هم همراهان خوبی بوده‌اند و درست به این علت شرکت‌های تولیدکننده تلاش می‌کنند لپ‌تاپ‌هایی با طراحی خاص و متفاوت به بازار عرضه کنند. درحالی‌که اغلب لپ‌تاپ‌ها بدنه‌ای سنگین و بزرگ در رنگ‌های تیره و خاکستری دارند، اما بعضی از آنها هم به خوبی طراحی شده‌اند و توجه هر خریداری را به خودشان جلب می‌کنند. با این اوصاف مجله بیزینس اینسایدر به بررسی و معرفی زیباترین لپ‌تاپ‌های جهان پرداخته است که با آنها در اینجا آشنا می‌شویم:

Asus ZenBook با بدنه فلزی براق: بدنه براق و فلزی این لپ‌تاپ در اولین نگاه خریداران را به خود جلب می‌کند. فلز براق با سایه‌های دوار روی این لپ‌تاپ در نهایت نگاه‌ها را به مرکز آن که برند Asus قرار دارد، معطوف می‌کند.

XPS ۱۳ و XPS ۱۵ از Dell قدیمی اما جذاب: طراحی ساده و حرفه‌ای این دو لپ‌تاپ با کمترین زرق و برق و نمایشگر بدون مرز و حاشیه‌شان جذاب و جالب توجه است. بافت فیبر کربن اطراف کیبورد این لپ‌تاپ‌ها هم به زیبایی آن می‌افزاید.

Razer Blade Stealth با زیبایی غیرمنتظره: لپ‌تاپ‌های Razer معمولا توجه گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی را که به دنبال امکانات حرفه‌ای و نورهای نئون و براق روی لپ‌تاپ هستند، به خودشان جلب می‌کنند. با این حال اما مدل Blade Stealth با تمام لپ‌تاپ‌های دیگر این شرکت کمی فرق می‌کند. برخلاف اغلب لپ‌تاپ‌های گیمینگ که به خاطر کارت گرافیک‌های پرقدرت معمولا بزرگ و ضخیم هستند، Blade Stealth بدنه‌ای باریک و مشکی رنگ به صورت مات دارد. باریک بودن این لپ‌تاپ به خاطر آن است که کارت گرافیک نداشته و از پردازنده گرافیکی برای اجرای بازی‌ها بهره می‌برد. برای آنهایی که بی‌قاعدگی و متفاوت بودن را دوست دارند، این شرکت امکان شخصی‌سازی رنگ‌های پس‌زمینه کلیدهای کیبورد این لپ‌تاپ را هم فراهم کرده است.

LG Gram رقیبی برای مک‌بوک ایر: این لپ‌تاپ مینی‌مالیستی با بدنه فلزی‌اش شباهت زیادی با مک‌بوک ایر اپل دارد. اما صفحه نمایشگر تقریبا بدون مرزش، ساختاری باریک‌تر و مدرن‌تر از رقیب اپلی‌اش به آن داده است.

MacBook Pro با بدنه فلزی و نمایشگر شیشه مشکی: لپ‌تاپ حرفه‌ای اپل با ظاهر مجلل و خاصش از سال ۲۰۰۸ همچنان جزو بهترین‌ها و زیباترین‌های بازار است. اما ابتکار اپل این است که طراحی بدون تاریخ برای این لپ‌تاپ انجام داده است که آن را در هر زمانی برای خریداران جذاب می‌کند. بدنه فلزی و باریک مک‌بوک پرو و نمایشگر شیشه مشکی آن هنوز هم جالب توجه است.

Samsung Ativ Book 9 Pro با خطوط زیبا: یک محصول زیبا از سری محصولات کلاسیک سامسونگ که با بدنه باریک و بدون زاویه خودش حسابی توجه کاربران و خریداران را جلب می‌کند.

Acer Aspire S7 با بدنه شیشه‌ای و خاص: از زمان عرضه این لپ‌تاپ به بازار حدود یک سال می‌گذرد، اما این محصول همچنان به خاطر بدنه شیشه‌ای زیبایش پرطرفدار و پرفروش است. رنگ سفید هم به آن حس تمیزی و مدرنی داده است.

Yoga Pro ۹۰۰ از Lenovo زیبا و انعطاف‌پذیر: محور و لولای میانی این لپ‌تاپ بسیار خاص با ظاهری شبیه به جواهرات یا بند ساعتی شیک طراحی شده است. نمایشگر چرخان این لپ‌تاپ که امکان گردش 360 درجه دارد، یکی دیگر از جلوه‌های طراحی زیبای آن است. این لپ‌تاپ همچنین از بدنه باریک و نمایشگر تمام شیشه‌ای بهره می‌برد که آن را به یک محصول منحصربه‌فرد در بازار تبدیل می‌کند. اگر اهل استفاده از جواهرات هستید و به محصولات خاص و لوکس علاقه‌مندید، این محصول می‌تواند لپ‌تاپ بعدی شما باشد.

HP Spectre لپ‌تاپی کامل با طراحی خاص: این لپ‌تاپ کاملا در مقابل لپ‌تاپ مینی‌مالیستی LG Gram قرار دارد. لولای وسط آن نواری از طلا و مس دارد و ظاهری لوکس به آن بخشیده است. این محصول همچنین باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان است. هر چند این محصول هنوز به بازار عرضه نشده است، اما انتظار می‌رود تا آخر تابستان امسال به بازار بیاید.

Microsoft Surface Book حرفه‌ای و زیبا: برای طرفداران سیستم عامل ویندوز که تعدادشان کم هم نیست، این محصول می‌تواند در کنار زیبایی و طراحی منحصربه‌فردش، امکانات متنوع و خوبی هم ارائه کند.