آی‏تی‏ایران: همانطور که می‏دانید سامسونگ از پرچمدار جدید خود یعنی نوت ۷ رونمایی کرده است. این گوشی با نسل قبلی خود تفاوت‏های چشمگیری دارد. جدای از خود گوشی، قلم نوت ۷ هم تغییرات بسیاری نسبت به قبل داشته است که در ادامه آن را بررسی می‏کنیم. سامسونگ نوت ۷ را با ویژگی ضدآب و گردوغبار معرفی کرد اما این ویژگی خوب نیاز دارد به قلم هم منتقل شود و حالا این قلم هم ضدآب است. این یعنی شما می‏توانید نیم ساعت در عمق نیم‏متری باشید و جالب‏تر اینکه می‏توانید در آن عمق یادداشت هم بردارید!

Smart Select

این ویژگی به شما امکان می‏دهد بتوانید قسمتی از صفحه نمایش را انتخاب کنید. این قسمت می‏تواند شامل نوشته، عکس و یا حتی ویدئو باشد. نوت ۷ به شما این امکان را می‏دهد تا از ویدئوهای در حال پخش فیلم ۱۵ ثانیه‏ای بگیرید.

Screen Write

شما می‏توانید مانند قبل، پس از بیرون آوردن قلم در صفحه‏ای که برای شما آماده می‏شود یادداشت بردارید اما با این تفاوت که الان امکان اسکرول با دست را هم دارید و می‏توانید بی‏نهایت نوت بردارید.

Magnify

با استفاده از ذره‏بین شما می‏توانید نوشته‏هایی که ریز هستند را تا ۵۰ درصد بزرگ کنید و برای این کار کافی است پس از انتخاب این گزینه، قلم را روی آن متن یا تصویر ریز ببرید تا بزرگ‌تر دیده شود.

Translate

قابلیت جالب دیگر هم مترجم است. شما می‏توانید پس از انتخاب این گزینه قلم را روی هر کلمه‏ای که خواستید ببرید تا از طریق مترجم گوگل معنی آن کلمه همان لحظه به شما نشان داده شود.

Glance

این ویژگی جالب برای این است که بتوانید یک نگاه کوتاه به اپلیکیشن دیگری بیندازید. برای مثال در حال توضیح دادن یک عکس برای فردی هستید، می‏توانید به سادگی به آن تصویر یا ایمیل نگاه کوتاه بیندازید.