ساعت هوشمند مردانه با کاربری ساده

دنیای اقتصاد: ساعت‌های هوشمند به تدریج به یکی از ابزارهای دیجیتال شخصی کاربردی در زندگی روزمره افراد تبدیل می‌شوند و به همین دلیل هم شرکت‌های مختلف تلاش‌های زیادی برای حضور در این بازار پررونق می‌کنند. سامسونگ یکی از این تولیدکنندگان است که در جدیدترین تلاش خود ساعت هوشمندی با طراحی متفاوت را به بازار عرضه کرده است. Gear S۲ با صفحه گرد و چرخانش حالا توانسته توجه کاربران و خریداران زیادی را در سراسر دنیا به خود جلب کند.

ساده در عین پیچیدگی: ساعت هوشمند Gear S۲ طراحی جالبی دارد، اما احتمالا بیشتر می‌تواند مورد توجه آقایان قرار بگیرد. بدنه فلزی نسبتا سنگین و بزرگ این ساعت شاید نتواند آن‌طور که باید توجه خانم‌ها را به خودش جلب کند. با این حال این ساعت از رابط کاربری ساده بهره می‌برد که کار با آن را حتی برای کاربران نه‌چندان حرفه‌ای اما کنجکاو راحت می‌کند. نباید انتظار داشته باشید که اپلیکیشن‌ها مانند آنچه در ساعت اپل هست، جلوی چشم‌تان رژه بروند. در واقع برای رسیدن به اپلیکیشنی خاص در ساعت هوشمند سامسونگ باید کمی در میان منوها بگردید. می‌توانید با نگه داشتن انگشت روی صفحه نمایش ساعت، به واچ‌فیس یا پوسته‌های متنوع آن دسترسی داشته باشید.

صفحه نمایش کوچک و حساس: یکی از چیزهایی که کار با ساعت Gear S۲ را ساده کرده است، صفحه نمایش گرد با لمس حساس است. این ساعت هوشمند اگرچه نسبت به رقبایش صفحه نمایش کوچک‌تری دارد، اما شما می‌توانید با یک لمس کوچک به آنچه می‌خواهید دسترسی پیدا کنید. در این راه صفحه گرد و چرخان این ساعت کمک بزرگی است. صفحه نمایش گرد این ساعت به صورت ۳۶۰ درجه می‌چرخد و حرکت میان منوهای مختلف را امکان‌پذیر می‌کند. این صفحه نمایش AMOELD وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسلی دارد و به این دلیل تصاویر و متون را با وضوح مناسبی نمایش می‌دهد. نور این صفحه نمایش هم تا ۱۰ درجه قابل تنظیم است و محتوای آن را زیر نور خورشید هم می‌توانید ببینید.

کاربری متفاوت در تایزن: برای برقراری ارتباط میان ساعت و موبایل باید سه اپلیکیشن را نصب کنید. این در حالی است که اپل واچ با یک حرکت به آی‌فون وصل می‌شود. با این حال کار با سیستم‌عامل تایزن در Gear S۲ ساده و جذاب است. این سیستم عامل ساختار خاص خودش را در این ساعت دارد که لذتی متفاوت را نسبت به Android Wear برای کاربرانش به همراه می‌آورد. در تایزن می‌توانید نوتیفیکیشن‌های اپلیکیشن‌ها را با استفاده از اپلیکیشن Gear در موبایل مدیریت کنید؛ قابلیتی که در اندروید وجود ندارد و تا قبل از این فقط اپل واچ از آن بهره می‌برد.

اپلیکیشن‌های رنگارنگ: اپلیکیشن‌های رنگارنگ روی فضای کلی مشکی رنگ این ساعت ظاهری جذاب و جالب ایجاد می‌کند. عملکرد ضعیف سرویس نقشه Here در این ساعت هوشمند می‌تواند شما را ناامید کند، اما در مقابل اپلیکیشن کاربردی و خوب S Health می‌تواند نقش یک مربی ورزش همراه واقعی را برای شما ایفا کند. مثلا اگر مدت طولانی بنشینید و حرکتی نداشته باشید ساعت با یک ویبره خفیف به شما یادآوری می‌کند که بهتر است کمی تحرک داشته باشید. بهتر است در مواقع ضروری هم چندان روی دستیار صوتی S Voice حساب نکنید، چون تاخیر آن می‌تواند شما را از انتظار برای نتایج دقیق منصرف کند.