روزانه

بیشترین درصد افزایش
سیمان فارس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روز گذشته را از آن خود کرد که سیمان شرق در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. «سشرق» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۸ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک هزار و ۹۲ میلیارد ریال است.
بیشترین درصد کاهش
نیروکلر صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روز گذشته شد. فیبر ایران در رده نهم این گروه ایستاد. «چفیبر» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۱ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵ میلیارد و ۶۰۰میلیون‌ریال است.
پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سرمایه‌گذاری سایپا پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران ترانسفو در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۴۲۸ریال پیش‌بینی شده است.
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری غدیر در رده سوم این گروه ایستاد. «وغدیر» با سرمایه‌ای معادل ۱۸ هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۴۸۵ ریال پیش‌بینی کرده است.
بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه چهارم شد. «خودرو» با سرمایه‌ای معادل ۱۲ هزار میلیارد ریال، سود خود را ۷۷ ریال پیش‌بینی کرده است.
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته زامیاد به دست آورد. حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس با سرمایه‌ای برابر ۳۴۹میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷ریال پیش‌بینی کرده است.
کمترین نسبت P/E
روز گذشته ارتباطات سیار ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. صندوق بازنشستگی کارکنان بانک جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «وسکاب» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را رقم ۴۶۹ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش
سیمان فارس جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را هفته گذشته از آن خود کرد. ایران تایر هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «پتایر» مبلغ ۹۸۰ ریال و سرمایه آن معادل ۱۴۳ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال است.
بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش را در هفته گذشته بین‌المللی پارس از آن خود کرد. رینگ مشهد در جایگاه پنجم ایستاد. «خرینگ» سود هر سهم خود را با سرمایه ۱۴۵ میلیارد و ۷۰۵ میلیون ریال مبلغ ۱۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.
پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سایپا پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. پارس خودرو رتبه پنجم را با سرمایه ۲ هزار میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۲ ریال پیش‌بینی شده است.
0
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری دارویی تامین در این گروه نهم شد. سرمایه «تیپیکو» برابر ۲ هزار و ۹۰۰‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۹۹۶ ریال پیش‌بینی کرده است.
1
بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد، که بانک صادرات در این گروه نهم شد. سرمایه «وبصادر» برابر ۵۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۰ ریال پیش‌بینی کرده است.
2
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته زامیاد به دست آورد. نوسازی و ساختمان تهران در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «ثنوسا» برابر ۳۰۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۹ ریال پیش‌بینی کرده است.
3
کمترین نسبت P/E
ارتباطات سیار ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری پردیس جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «پردیس» با سرمایه ۳۲۵ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۴۰۵ ریال پیش‌بینی کرده است.
4

ماهانه

بیشترین درصد افزایش
حق تقدم آهنگری تراکتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که لیزینگ غدیر در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «ولغدر» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴۴ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰۰ میلیارد ریال است.
5
بیشترین درصد کاهش
حق تقدم پگاه آذربایجان غربی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. سیمان قاین در جایگاه سوم این گروه ایستاد. «سقاین» با سرمایه‌ای معادل ۵۳ میلیارد و ۲۲۲میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۴۳۵ ریال پیش‌بینی کرده است.
6
پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته بانک صادرات پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه ۱۰ هزار میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۰۱ ریال پیش‌بینی شده است.
7
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته ایران خودرو به خود اختصاص داد. پالایش نفت بندرعباس در رده پنجم این گروه ایستاد. «شبندر» با ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه، سود هر سهم خود را برابر ۲۱۸۰ ریال پیش‌بینی کرده است.
8
بیشترین سهام معامله شده
بانک صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه سوم شد. سرمایه «خساپا» معادل ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۱ ریال پیش‌بینی کرده است.
9
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته زامیاد به دست آورد. محورخودرو با سرمایه‌ای برابر ۴۲۰ میلیارد و ۷۴۱ میلیون ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶ ریال پیش‌بینی کرده است.
0
کمترین نسبت P/E
ارتباطات سیار ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری اعتبار ایران جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خعتبار» با سرمایه‌ای برابر ۴۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۴۰ ریال پیش‌بینی کرده است.
1

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس