هفتگی

بیشترین درصد افزایش
حق تقدم کاربراتور ایران رده نخست جدول بیشترین درصد افزایش را هفته گذشته از آن خود کرد. نفت پارس نیز در این میان در جایگاه دوم قرار گرفت. این شرکت با سرمایه ۲۵۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۹۲۶ ریال اعلام کرد.
بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش را در هفته‌گذشته، فرآورده‌های نسوز آذر از آن خود کرد. پگاه آذربایجان غربی نیز در این گروه در رده دهم ایستاد. این شرکت با سرمایه 400میلیارد ریالی سود هر سهم خود را 31ریال اعلام کرده است.
پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته ماشین‌سازی اراک پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. پالایش نفت بندرعباس در این دسته‌‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه 13 هزار و 800 میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 2180 ریال پیش‌بینی شده است.
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته پتروشیمی پردیس به خود اختصاص داد. صنایع پتروشیمی خلیج فارس در این گروه نهم شد. سرمایه «فارس» برابر 24 هزار و 788 میلیارد و 613میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1406 ریال پیش‌بینی کرده است.
بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد، که سیمان تهران در این گروه هفتم شد. سرمایه «ستران» برابر یک هزار و 500 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 990 ریال پیش‌بینی کرده است.
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته محورسازان به دست آورد. کشتیرانی در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «حکشتی» برابر 10 هزار میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 30 ریال پیش‌بینی کرده است.
کمترین نسبت P/E
پاکسان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پتروشیمی پردیس جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «شپدیس» با سرمایه 3 هزار میلیارد‌ ریالی، سود هر سهم خود را رقم 4025 ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه

بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم گلتاش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که ایران گچ در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «کایگچ» سود هر سهم خود را مبلغ 1640 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 15 میلیارد ریال است.
بیشترین درصد کاهش
فرآورده‌های نسوز آذر صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. تکسرام در جایگاه هشتم این گروه ایستاد. «کترام» با سرمایه‌ای معادل ۱۱۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۸ ریال پیش‌بینی کرده است.
پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات ایران در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه ۴۵هزارو ۸۷۳ میلیاردو ۶۵۵ میلیون ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۳۵ ریال پیش‌بینی شده است.
0
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. مس ایران در رده ششم این گروه ایستاد. «فملی» با ۳۵ هزار میلیارد ریال سرمایه، سود هر سهم خود را برابر ۴۸۱ ریال پیش‌بینی کرده است.
1
بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک صادرات در این گروه دوم شد. سرمایه «وبصادر» معادل ۵۷ هزار و۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۵۱ ریال پیش‌بینی کرده است.
2
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته محورسازان به دست آورد. کاشی حافظ با سرمایه‌ای برابر ۱۸۰ میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۹ ریال پیش‌بینی کرده است.
3
کمترین نسبت P/E
پاکسان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری خوارزمی جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «وخارزم» با سرمایه‌ای برابر ۴ هزارو ۶۸۵ میلیارد و ۳۰۷میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۱۴ ریال پیش‌بینی کرده است.
4

فصلی

بیشترین درصد افزایش
سرمایه‌گذاری دارویی تامین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را فصل گذشته از آن خود کرد. تولی پرس در این گروه دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شتولی» مبلغ ۲۰۸ ریال و سرمایه آن معادل ۲۵۰ میلیارد ریال است.
۵
بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش را در فصل گذشته حق تقدم حمل و نقل توکا به دست آورد. نسوز پارس سود هر سهم خود را با سرمایه 100 میلیارد ریالی،193ریال پیش‌بینی کرد و در جایگاه سوم قرار گرفت.
6
پرمعامله ترین سهم
فصل گذشته سهام بانک صادرات پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. گروه بهمن در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه ۵ هزار و ۷۰میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۴۲۵ ریال پیش‌بینی شده است.
۷
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در فصل گذشته پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده چهارم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه 36 هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را مبلغ 725 ریال پیش‌بینی کرده است.
۸
بیشترین سهام معامله شده
بانک صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا دیزل در این گروه نهم شد. سرمایه «خکاوه» 2هزار و 100 میلیارد ریال است. این شرکت زیان هر سهم خود را مبلغ 436 ریال پیش‌بینی کرده است.
۹
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته محور سازان به دست آورد.نوسازی و ساختمان تهران در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «ثنوسا» برابر 300میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 59 ریال پیش‌بینی کرده است.
۰
کمترین نسبت P/E
پاکسان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. بانک ملت جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «وبملت» با سرمایه 40هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 544 ریال پیش‌بینی کرده است.
۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس