روزانه

بیشترین درصد افزایش
حق تقدم داده پردازی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روز گذشته را از آن خود کرد که داروسازی اکسیر در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «دلر» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۸۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵۰ میلیارد ریال است.
بیشترین درصد کاهش
حق تقدم کاشی سعدی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روز گذشته شد. سیمان دورود در رده هشتم این گروه ایستاد. «سدور» سدور هر سهم خود را مبلغ 1719ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 80 میلیارد ریال است.
پرمعامله‌ترین سهم
روز گذشته نفت و گاز و پتروشیمی تامین پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری صنعت نفت در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه یک هزار و 150میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 146 ریال پیش‌بینی شده است.
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته نفت و گاز و پتروشیمی تامین به خود اختصاص داد. صنایع پتروشیمی خلیج فارس در رده چهارم این گروه ایستاد. «فارس» با سرمایه‌ای معادل 24 هزار و 788 میلیارد و 613 میلیون ریال، سود هر سهم خود را 1406 ریال پیش‌بینی کرده است.
بیشترین سهام معامله شده
نفت و گاز و پتروشیمی تامین روز گذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پاسارگاد در این گروه ششم شد. «وپاسار» با سرمایه‌ای معادل 30 هزار میلیارد ریال، سود خود را 380 ریال پیش‌بینی کرده است.
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کمک فنر ایندامین سایپا به دست آورد. کشتیرانی با سرمایه‌ای برابر 10 هزارمیلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 30ریال پیش‌بینی کرده است.
کمترین نسبت P/E
روز گذشته لاستیکی سهند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان کارون جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «سکارون» با سرمایه‌ای برابر 208 میلیارد و 833 میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی رقم 1326 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش
حق تقدم گلتاش جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را هفته گذشته از آن خود کرد. گروه صنعتی ملی هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «وملی» مبلغ 555ریال و سرمایه آن معادل 247 میلیارد و 360 میلیون ریال است.
بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش را در هفته موتورسازان تراکتور از آن خود کرد. دوده صنعتی در جایگاه سوم ایستاد. «شدوص» سود هر سهم خود را با سرمایه ۱۲۰ میلیارد ریال مبلغ ۳۱۲ ریال پیش‌بینی کرده است.
پرمعامله‌ترین سهم
هفته گذشته بانک صادرات پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران خودرو رتبه چهارم را با سرمایه ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به دست آورد. زیان هر سهم این شرکت معادل ۳۱۶ ریال پیش‌بینی شده است.
0
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته پالایش نفت بندرعباس به خود اختصاص داد. بانک تجارت در این گروه دهم شد. سرمایه «وتجارت» برابر ۱۷ هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۶۴ ریال پیش‌بینی کرده است.
1
بیشترین سهام معامله شده
بانک صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد، که سرمایه‌گذاری دارویی تامین در این گروه چهارم شد. سرمایه «تیپیکو» برابر ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۴۳ ریال پیش‌بینی کرده است.
2
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته کمک فنرایندامین سایپا به دست آورد. نوسازی و ساختمان تهران در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «ثنوسا» برابر ۳۰۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۹ ریال پیش‌بینی کرده است.
3
کمترین نسبت P/E
لاستیکی سهند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فولاد خوزستان جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «فخوز» با سرمایه ۸ هزار میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۱۹۶۶ ریال پیش‌بینی کرده است.
4

ماهانه

بیشترین درصد افزایش
حق تقدم گلتاش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که کف در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «شکف» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵۰ میلیارد ریال است.
۵
بیشترین درصد کاهش
حق تقدم کمباین سازی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. شیشه دارویی رازی در جایگاه دهم این گروه ایستاد. «کرازی» با سرمایه‌ای معادل 243 میلیارد ریال، سود هر سهام خود را مبلغ 182 ریال پیش‌بینی کرده است.
۶
پرمعامله‌ترین سهم
ماه گذشته بانک صادرات پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سیمان سپاهان در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه یک هزار و 800 میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 380 ریال پیش‌بینی شده است.
۷
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. بانک صادرات در رده هشتم این گروه ایستاد. «وبصادر» با 57 هزار و 800میلیارد ریال سرمایه، سود هر سهم خود را برابر 112ریال پیش‌بینی کرده است.
۸
بیشترین سهام معامله شده
بانک صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه سوم شد. سرمایه «فملی» معادل 35 هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 481 ریال پیش‌بینی کرده است.
۹
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته کمک فنرایندامین سایپا به دست آورد. محورسازان با سرمایه‌ای برابر 150 میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 41 ریال پیش‌بینی کرده است.
۰
کمترین نسبت P/E
لاستیکی سهند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. داروسازی زهراوی جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «دزهراوی» با سرمایه‌ای برابر 80 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 7225 ریال پیش‌بینی کرده است.
۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس