روزانه

بیشترین درصد افزایش
تولی پرس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روز گذشته را از آن خود کرد که نگین طبس در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. «کطبس» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۲۱ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۹۰ میلیارد ریال است.
بیشترین درصد کاهش
حق تقدم شیمیایی فارس صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روز گذشته شد. حق‌تقدم لیزینگ ایران در رده پنجم این گروه ایستاد.
پرمعامله ترین سهم
روز گذشته حق تقدم کمباین سازی پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. توسعه صنایع بهشهر در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه 3 هزار و 628 میلیارد و 800 میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 515 ریال پیش‌بینی شده است.
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته پالایش نفت بندرعباس به خود اختصاص داد. پالایش نفت اصفهان در رده دوم این گروه ایستاد. «شپنا» با سرمایه‌ای معادل 4 هزار و 162 میلیارد و 258 میلیون ریال، سود هر سهم خود را 4809 ریال پیش‌بینی کرده است.
بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم کمباین سازی روز گذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری سپه در این گروه دهم شد. «وسپه» با سرمایه‌ای معادل 2 هزار و 392 میلیارد ریال، سود خود را 423 ریال پیش‌بینی کرده است.
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را روز گذشته کمک فنر ایندامین سایپا به دست آورد. کشتیرانی با سرمایه‌ای برابر 10 هزار میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 30 ریال پیش‌بینی کرده است.
کمترین نسبت P/E
روز گذشته سرمایه گذاری سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان بهبهان جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «سبهان» با سرمایه‌ای برابر 55 میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی 92 رقم 9257 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش
تولی پرس جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را هفته گذشته از آن خود کرد. پارس پامچال دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شپمچا» مبلغ 3071 ریال و سرمایه آن معادل 30 میلیارد ریال است.
بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش را در هفته حق تقدم کمباین سازی از آن خود کرد. پگاه خراسان در جایگاه دهم ایستاد. «غشان» سود هر سهم خود را با سرمایه ۸۱ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال مبلغ ۶۴۱ ریال پیش‌بینی کرده است.
پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته بانک صادرات پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه گذاری سایپا رتبه دهم را با سرمایه ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۳۶۷ ریال پیش‌بینی شده است.
0
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را هفته گذشته فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. پالایش نفت بندرعباس در این گروه سوم شد. سرمایه «شبندر» برابر ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۶۶ ریال پیش‌بینی کرده است.
1
بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه گذاری دارویی تامین در این گروه پنجم شد. سرمایه «تیپیکو» برابر ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۴۳ ریال پیش‌بینی کرده است.
2
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را هفته گذشته کمک فنرایندامین سایپا به دست آورد. نوسازی و ساختمان تهران در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «ثنوسا» برابر ۳۰۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۲ ریال پیش‌بینی کرده است.
3
کمترین نسبت P/E
سرمایه گذاری سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فولاد خوزستان جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «فخوز» با سرمایه ۸ هزار میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۱۹۴۶ ریال پیش‌بینی کرده است.
4

ماهانه

بیشترین درصد افزایش
سرمایه گذاری دارویی تامین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که کف در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «شکف» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵۰میلیارد ریال است.
۵
بیشترین درصد کاهش
حق تقدم کاشی سعدی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. سایپا‌دیزل در جایگاه سوم این گروه ایستاد. «خکاوه» با سرمایه‌ای معادل 600 میلیارد ریال، زیان هر سهام خود را مبلغ 1673 ریال پیش‌بینی کرده است.
۶
پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بانک صادرات پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سیمان‌سپاهان در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه یک هزار و 800 میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 380 ریال پیش‌بینی شده است.
۷
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد.بانک ملت در رده دهم این گروه ایستاد. «وبملت» با 33 هزار و 100 میلیارد ریال سرمایه، سود هر سهم خود را برابر 408 ریال پیش‌بینی کرده است.
۸
بیشترین سهام معامله شده
بانک صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه نهم شد. سرمایه «خبهمن» معادل 5 هزار و 70 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 425 ریال پیش‌بینی کرده است.
۹
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته کمک فنرایندامین سایپا به دست آورد. حمل و نقل پتروشیمی با سرمایه‌ای برابر 200 میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 56 ریال پیش‌بینی کرده است.
۰
کمترین نسبت P/E
سرمایه گذاری سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رایان سایپا جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «ولساپا» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و 200 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 364 ریال پیش‌بینی کرده است.
۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس