روزانه

بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم سینا دارو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روز گذشته را از آن خود کرد که خدمات انفورماتیک در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «رانفور» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱۸۹ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک هزار میلیارد ریال است.
بیشترین درصد کاهش
حق تقدم فرآورده‌های نسوز صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش دیروز شد. حق تقدم لیزینگ ایران در رده پنجم این گروه ایستاد.
پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سرمایه‌گذاری دارویی تامین پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. نفت و گاز پتروشیمی تامین در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه 29 هزار میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 1013 ریال پیش‌بینی شده است.
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری دارویی تامین به خود اختصاص داد. مپنا در رده دوم این گروه ایستاد. «رمپنا» با سرمایه‌ای معادل 10 هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 493 ریال پیش‌بینی کرده است.
بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری دارویی تامین دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک صادرات در این گروه دوم شد. «وبصادر» با سرمایه‌ای معادل 57 هزار و800 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 109 ریال پیش‌بینی کرده است.
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کمک فنر ایندامین سایپا به دست آورد. زامیاد با سرمایه‌ای برابر 2 هزار و
۴۰۰ میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹ ریال پیش‌بینی کرده است.
کمترین نسبت P/E
روز گذشته سرمایه‌گذاری سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کربن ایران جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «شکربن»با سرمایه‌ای برابر با ۲۵۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۲ رقم ۹۴۹ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش
سرمایه‌گذاری دارویی تامین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را هفته گذشته از آن خود کرد. چرخشگر سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خچرخش» مبلغ ۹ ریال و سرمایه آن معادل ۱۵۰ میلیارد ریال است.
بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش را در هفته حق‌تقدم پگاه آذربایجان غربی از آن خود کرد. سرمایه‌گذاری رنا در جایگاه نهم ایستاد. «ورنا» زیان هر سهم خود را با سرمایه 3 هزار میلیارد ریال مبلغ 118 ریال پیش‌بینی کرده است.
پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سرمایه‌گذاری دارویی تامین پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک ملت در این دسته‌‌بندی رتبه دهم را با سرمایه 33 هزار و100میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 408 ریال پیش‌بینی شده است.
۰
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته سرمایه‌گذاری دارویی تامین به خود اختصاص داد. صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در این گروه هفتم شد. سرمایه «فارس» برابر 24 هزار و 788 میلیارد و 613 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1406 ریال پیش‌بینی کرده است.
۱
بیشترین سهام معامله شده
بانک صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه سوم شد. سرمایه «خودرو» برابر 9 هزار و600 میلیارد ریال است. این شرکت زیان هر سهم خود را مبلغ 316 ریال پیش‌بینی کرده است.
۲
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته کمک فنرایندامین سایپا به دست آورد. نوسازی و ساختمان تهران در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «ثنوسا» برابر 300 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 59 ریال پیش‌بینی کرده است.
۳
کمترین نسبت P/E
ایران گچ در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان کارون جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «سکارون» با سرمایه 208 میلیارد ‌و 833 میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1626 ریال پیش‌بینی کرده است.
۴

ماهانه

بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم کارخانجات داروپخش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که سرمایه‌گذاری دارویی تامین در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «تیپیکو» سود هر سهم خود را مبلغ 743 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 2 هزار و 900 میلیارد ریال است.
5
بیشترین درصد کاهش
حق تقدم حمل‌ونقل توکا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. پلی اکریل در جایگاه ششم این گروه ایستاد. «شپلی» با سرمایه‌ای معادل ۴۹۱ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال، زیان هر سهام خود را مبلغ ۲۰۲ ریال پیش‌بینی کرده است.
6
پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بانک صادرات پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات ایران در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۴۶۵ ریال پیش‌بینی شده است.
7
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. بانک تجارت در رده دهم این گروه ایستاد. «وتجارت» با ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه، سود هر سهم خود را برابر ۴۶۴ ریال پیش‌بینی کرده است.
8
بیشترین سهام معامله شده
بانک صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه ششم شد. سرمایه «خبهمن» معادل ۵ هزار و ۷۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۲۵ ریال پیش‌بینی کرده است.
9
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته کمک فنر ایندامین سایپا به دست آورد. کشتیرانی با سرمایه‌ای برابر ۱۰ هزار میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰ ریال پیش‌بینی کرده است.
0
کمترین نسبت P/E
ایران گچ در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پتروشیمی پردیس جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «شپدیس» با سرمایه‌ای برابر ۳ هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۵۱۱ ریال پیش‌بینی کرده است.
1

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس