روزانه

بیشترین درصد افزایش کاشی پارس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روز گذشته را از آن خود کرد که ایران خودرو دیزل در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «خاور» زیان هر سهم خود را مبلغ 421ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک هزار و 600میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش جام دارو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روز گذشته شد. البرز دارو در رده پنجم این گروه ایستاد. «دالبر» با سرمایه‌ای معادل 250میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2020ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم روز گذشته سرمایه‌گذاری صنعت نفت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. لیزینگ صنعت و معدن در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه یک هزار میلیارد ریال به‌دست‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 259 ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته نفت و گاز و پتروشیمی تامین به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری صنعت نفت در رده دوم این گروه ایستاد. «ونفت» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و 150میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 126ریال پیش بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده بانک پاسارگاد روز گذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان فارس خوزستان در این گروه هشتم شد. «سفارس» با سرمایه‌ای معادل 4 هزار و 500 میلیاردریال، سود خود را 510 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فنرسازی زر به دست آورد. زامیاد با سرمایه‌ای برابر 2 هزار و 400 میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 29 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E روز گذشته لاستیکی سهند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری غدیر جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «وغدیر» با سرمایه‌ای 18 هزار میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی 92 رقم 1186 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش کاشی پارس جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را هفته گذشته از آن خود کرد. سیمان ایلام نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سیلام» مبلغ 1671ریال و سرمایه آن معادل 412میلیارد و 500میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش رده نخست بیشترین درصد کاهش را در هفته گذشته حق تقدم سرمایه‌گذاری صنعت نفت از آن خود کرد لبنیات پاک درجایگاه سوم ایستاد. «غپاک» سود هر سهم خود را با سرمایه 177میلیارد و 545میلیون ریال مبلغ 221ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم هفته گذشته بانک صادرات پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری پتروشیمی در این دسته‌ بندی رتبه هشتم را با سرمایه یک هزار و 820میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 137ریال پیش‌بینی شده است.

۰
بیشترین ارزش معامله جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته نفت وگاز و پتروشیمی تامین به خود اختصاص داد. تجارت الکترونیک پارسیان در این گروه نهم شد. سرمایه «رتاپ» برابر 910میلیارد و 852 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1170 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱
بیشترین سهام معامله شده بانک صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد، که بانک ملت در این گروه ششم شد. سرمایه «وبملت» برابر 33 هزار و 100 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 352ریال پیش‌بینی کرده است.

۲
بالاترین نسبت P/E رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فنرسازی زر به دست آورد. ریخته‌گری تراکتورسازی در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «ختراک» برابر 213میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 19 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳
کمترین نسبت P/E لاستیکی سهند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. صنایع شیمیایی جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «شیران» با سرمایه 771میلیاردو 498میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 7450 ریال پیش‌بینی کرده است. ۴

ماهانه

بیشترین درصد افزایش حق تقدم سرمایه‌گذاری صنعت نفت در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که شیشه همدان در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. «کهمدا» سود هر سهم خود را مبلغ 1293 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 192 میلیارد ریال است.

۵
بیشترین درصد کاهش ایران تایر صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد.تکین کو در جایگاه دوم این گروه ایستاد. «رتکو» با سرمایه‌ای معادل 30میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 790ریال پیش‌بینی کرده است.

۶
پرمعامله‌ترین سهم ماه گذشته سهام بانک صادرات پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. صنایع پتروشیمی خلیج فارس در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه 24 هزار و 788 میلیارد و 613 میلیون ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 921 ریال پیش‌بینی شده است.

۷
بیشترین ارزش معامله جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته نفت و گاز و پتروشیمی تامین به خود اختصاص داد.مپنا در رده چهارم این گروه ایستاد. «رمپنا» با 9 هزار و 975 میلیارد و104 میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر 497 ریال پیش‌بینی کرده است.

۸
بیشترین سهام معامله شده بانک صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات ایران در این گروه هشتم شد. سرمایه «اخابر» معادل 45 هزار و 873 میلیارد و 655 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 465 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹
بالاترین نسبت P/E رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته فنرسازی زر به دست آورد. سایپا شیشه با سرمایه‌ای برابر 70 میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 10 ریال پیش‌بینی کرده است.

۰
کمترین نسبت P/E لاستیکی سهند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سازه پویش جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خپویش» با سرمایه‌ای برابر 100 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 3489 ریال پیش‌بینی کرده است. ۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس