روزانه

بیشترین درصد افزایش بیمه دانا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روز گذشته را از آن خود کرد که پگاه خراسان در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. «غشان» سود هر سهم خود را مبلغ 582 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 81 میلیارد و 180 میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش حق تقدم قند نیشابور صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روز گذشته شد. گل گهر در رده دوم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل 10 هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1176 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم روز گذشته بانک صادرات پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه گذاری ایران خودرو در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه یک هزار و 500 میلیارد ریال به‌دست‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 512 ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته معادن و فلزات به خود ختصاص داد. فولاد خوزستان در رده نهم این گروه ایستاد. «فخوز» با سرمایه‌ای معادل2 هزار و 192 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 5631ریال پیش بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده ایران خودرو روز گذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه دوم شد. «ومعادن» با سرمایه ای معادل 6 هزار و 500 میلیارد ریال ، سود هر سهم خود را مبلغ 1043 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E رده نخست بالاترین نسبت P/E را روز گذشته مهرکام به دست آورد. سایپا آذین با سرمایه‌ای برابر 100 میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 6 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E روز گذشته سرمایه گذاری بوعلی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر 5 هزار و 70 میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی 92 رقم 425 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش حق تقدم ایران خودرو جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را هفته گذشته از آن خود کرد. پارس شهاب ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بشهاب» مبلغ 1158 ریال و سرمایه آن معادل 54 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش رده نخست بیشترین درصد کاهش را در هفته گذشته حق تقدم سرمایه گذاری صنعت نفت از آن خود کرد و سیمان شرق درجایگاه هشتم ایستاد. «سشرق» سود هر سهم خود را با سرمایه 840 میلیارد ریال مبلغ 230 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم هفته گذشته نفت و گاز و پتروشیمی تامین پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری صنعت و معدن در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزار و 500 میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 308 ریال پیش‌بینی شده است.

۰
بیشترین ارزش معامله جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را هفته گذشته نفت و گاز و پتروشیمی تامین به خود اختصاص داد. بانک تجارت در این گروه پنجم شد. سرمایه «وتجارت» برابر 17 هزار و 500 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 353 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱
بیشترین سهام معامله شده نفت و گاز و پتروشیمی تامین در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک صادرات در این گروه سوم شد. سرمایه «وبصادر» برابر 22 هزار و 906 میلیارد و 142 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 285 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲
بالاترین نسبت P/E رده نخست بالاترین نسبت P/E را هفته گذشته مهرکام به دست آورد. فنرسازی زر در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «خزر» برابر 80 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ سه ریال پیش‌بینی کرده است.

۳
کمترین نسبت P/E سازه پویش در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری بوعلی جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «وبوعلی» با سرمایه 800 میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 407 ریال پیش‌بینی کرده است. ۴

ماهانه

بیشترین درصد افزایش حق تقدم لیزینگ صنعت و معدن در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که نفت و گاز و پتروشیمی تامین در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «تاپیکو» سود هر سهم خود را مبلغ 562 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 29 هزار میلیارد ریال است.

۵
بیشترین درصد کاهش حق تقدم لنت ترمز صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. صنایع پتروشیمی کرمانشاه در رده هفتم این گروه ایستاد. «کرماشا» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و 764 میلیارد و 600 میلیون ریال، سود هر سهام خود را مبلغ 1927 ریال پیش‌بینی کرده است.

۶
پرمعامله ترین سهم ماه گذشته سهام بانک پاسارگاد پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک ملت در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه 33 هزار و 100 میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 290 ریال پیش‌بینی شده است.

۷
بیشترین ارزش معامله جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته نفت و گاز و پتروشیمی تامین به خود اختصاص داد. پالایش نفت اصفهان در رده نهم این گروه ایستاد. «شپنا» با 4 هزار و 162 میلیارد و 258 میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر 4883 ریال پیش‌بینی کرده است.

۸
بیشترین سهام معامله شده نفت و گاز و پتروشیمی تامین در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک سینا در این گروه نهم شد. سرمایه «وسینا» معادل 6 هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 320 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹
بالاترین نسبت P/E رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته مهرکام به دست آورد. سایپا شیشه با سرمایه‌ای برابر 70 میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 10 ریال پیش‌بینی کرده است.

۰
کمترین نسبت P/E سازه پویش در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. معدنی دماوند جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «کدما» با سرمایه‌ای برابر 10 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 2268 ریال پیش‌بینی کرده است. ۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس