روزانه

بیشترین درصد افزایش
شیشه همدان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روز گذشته را از آن خود کرد که کنتورسازی ایران در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. «آکنتور» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۰۹ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۱۰۵میلیارد ریال است.
بیشترین درصد کاهش
حق تقدم ایران یاسا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روز گذشته شد. فنرسازی زر در رده ششم این گروه ایستاد. «خزر» با سرمایه‌ای معادل 80 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک ریال پیش‌بینی کرده است.
پرمعامله ترین سهم
سرمایه گذاری سایپا در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه 6 هزار و 100 میلیارد ریال به‌دست‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 190 ریال پیش‌بینی شده است. روز گذشته مپنا پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد.
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته مپنا به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری سپه در رده هشتم این گروه ایستاد. «وسپه» با سرمایه‌ای معادل 2 هزار و 392 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 423 ریال پیش بینی کرده است.
بیشترین سهام معامله شده
مپنا روز گذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان داراب در این گروه پنجم شد. «ساراب» با سرمایه‌ای معادل 375 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 820 ریال پیش‌بینی کرده است.
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فنرسازی زر به دست آورد. سایپا آذین با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰ میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶ ریال پیش‌بینی کرده است.
کمترین نسبت P/E
روز گذشته لاستیکی سهند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گلتاش جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «شگل» با سرمایه‌ای برابر ۹۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۲ رقم ۴۷۸۶ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش
ارتباطات سیار ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را هفته گذشته از آن خود کرد. کاشی سینا هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کساوه» مبلغ ۱۴۸۸ ریال و سرمایه آن معادل ۱۵۱ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال است.
بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش را در هفته گذشته سرمایه گذاری صنایع بهشهر از آن خود کرد و لبنیات پاک درجایگاه دوم ایستاد. «غپاک» سود هر سهم خود را با سرمایه 177 میلیارد و 545 میلیون ریال مبلغ 221 ریال پیش‌بینی کرده است.
پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته نفت و گاز و پتروشیمی تامین پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران خودرو در این دسته‌ بندی رتبه پنجم را با سرمایه 9 هزار و 600 میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 53 ریال پیش‌بینی شده است.
۰
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته نفت و گاز و پتروشیمی تامین به خود اختصاص داد. بانک صادرات در این گروه چهارم شد. سرمایه «وبصادر» برابر 22 هزار و 906 میلیارد و 142 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 275 ریال پیش‌بینی کرده است.
۱
بیشترین سهام معامله شده
سرمایه گذاری سایپا رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد . بانک تجارت در این گروه هفتم شد. سرمایه «وتجارت» برابر 17 هزار و 500 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 353 ریال پیش‌بینی کرده است.
۲
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فنرسازی زر به دست آورد. سایپا در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «خساپا» برابر 10 هزار و 400 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 11 ریال پیش‌بینی کرده است.
۳
کمترین نسبت P/E
لاستیکی سهند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری بوعلی جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «وبوعلی» با سرمایه 800 میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 407 ریال پیش‌بینی کرده است.
۴

ماهانه

بیشترین درصد افزایش
ارتباطات سیار ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که سیمان قاین در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. «سقاین» سود هر سهم خود را مبلغ 9650 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 26 میلیارد و 611 میلیون ریال است.
5
بیشترین درصد کاهش
حق تقدم کاربراتور ایران صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. کیمیدارو در رده چهارم این گروه ایستاد. «دکیمی» با سرمایه‌ای معادل ۲۴۰ میلیارد ریال، سود هر سهام خود را مبلغ ۲۹۸ ریال پیش‌بینی کرده است.
6
پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام نفت و گاز و پتروشیمی تامین پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پاسارگاد در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۳۰ هزار میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۳۸۰ ریال پیش‌بینی شده است.
7
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته مپنا به خود اختصاص داد. صنایع پتروشیمی خلیج فارس در رده چهارم این گروه ایستاد. «فارس» با ۲۴ هزار و ۷۸۸ میلیارد و ۶۱۳ میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر ۸۱۷ ریال پیش‌بینی کرده است.
8
بیشترین سهام معامله شده
بانک صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مپنا در این گروه چهارم شد. سرمایه «رمپنا» معادل ۹ هزار و ۹۷۵ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۹۷ ریال پیش‌بینی کرده است.
9
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته فنرسازی زر به دست آورد. سایپا شیشه با سرمایه‌ای برابر ۷۰ میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰ ریال پیش‌بینی کرده است.
0
کمترین نسبت P/E
گروه صنعتی بوتان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. جام دارو جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «فجام» با سرمایه‌ای برابر ۳۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۱۵۹۷ ریال پیش‌بینی کرده است.
1

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس