هفتگی

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم سرمایه گذاری صنعت نفت جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را هفته گذشته از آن خود کرد. چین چین چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غچین» مبلغ ۱۸۴۳ ریال و سرمایه آن معادل
22 میلیارد و 400 میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش را در هفته گذشته حق تقدم سینا دارو از آن خود کرد و بیمه دانا درجایگاه هفتم ایستاد. «دانا» سود هر سهم خود را با سرمایه ۱۰۵ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال مبلغ ۴۰۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

هفته گذشته صنایع پتروشیمی خلیج فارس پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. آتیه دماوند در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 813 ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته صنایع پتروشیمی خلیج فارس به خود اختصاص داد. صنایع شیمیایی در این گروه سوم شد. سرمایه «شیران» برابر ۷۷۱ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۱۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بهمن در این گروه دوم شد. سرمایه «وبهمن» برابر 2 هزار و 420 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 194 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته مهرکام به دست آورد. فنرسازی زر در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «خزر» برابر ۸۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ سه ریال پیش‌بینی
کرده است.

کمترین نسبت P/E

رینگ مشهد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. بین المللی توسعه ساختمان جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «ثاخت» با سرمایه سه هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۵۰۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم سرمایه گذاری صنعت نفت در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که سیمان کارون در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. «سکارون» سود هر سهم خود را مبلغ 844 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 208 میلیارد و833 میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش

حق تقدم گروه بهمن صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد.
پلی اکریل در رده چهارم این گروه ایستاد. «شپلی» با سرمایه‌ای معادل 491 میلیارد و
۸۲ میلیون ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۳۹۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

ماه گذشته سهام صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری بانک ملی در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه 3 هزار و 220 میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 756 ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته صنایع پتروشیمی خلیج فارس به خود اختصاص داد. پالایش نفت اصفهان در رده دوم این گروه ایستاد. «شپنا» با ۴ هزار و ۱۶۲ میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر ۴۸۸۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده

صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری پتروشیمی در این گروه دوم شد. سرمایه «وپترو» معادل یک هزار و 820 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 108 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته آهنگری تراکتورسازی به دست آورد. سایپا شیشه با سرمایه‌ای برابر
70 میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت.

شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 10 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E

سازه پویش در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری ایران خودرو جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خگستر» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۱۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

فصلی

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم سرمایه گذاری صنعت نفت جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را فصل گذشته از آن خود کرد. ایران تایر نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «پتایر» مبلغ ۷۳۰ ریال و سرمایه آن معادل ۱۴۳ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش را در فصل گذشته حق تقدم تکسرام به دست آورد. تهران شیمی سود هر سهم خود را با سرمایه 148 میلیارد و 500 میلیون ریال، 727 ریال پیش‌بینی کرد و در جایگاه دهم قرار گرفت.

6

پرمعامله‌ترین سهم

فصل گذشته سهام صنایع پتروشیمی خلیج فارس پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. گسترش نفت و گاز پارسیان در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه ۱۰ هزار میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۴۷۲ ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در فصل گذشته صنایع پتروشیمی خلیج فارس به خود اختصاص داد. سرمایه گذاری بازنشستگی در رده دهم این گروه ایستاد. «وصندوق» با سرمایه 7 هزار و 200 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 750 ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده

صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه هشتم شد. سرمایه «وغدیر» ۱۸ هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۰۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته آهنگری تراکتورسازی به دست آورد. زامیاد در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «خزامیا» برابر دو هزار و 400 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 6 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E

سازه پویش در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. داروسازی تهران دارو جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «دتهران» با سرمایه ۴۰ میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۳۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس