روزانه

بیشترین درصد افزایش
لاستیکی سهند در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روز گذشته را از آن خود کرد که سیمان کرد ستان در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. «سکرد» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۲۲ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۶۲میلیاردریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم توسعه فارس صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روز گذشته شد. سینا دارو در رده پنجم این گروه ایستاد. «دسینا» با سرمایه‌ای معادل ۲۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۸۰ ریال پیش‌بینی کرده است.
پرمعامله‌ترین سهم
روز گذشته صنایع پتروشیمی خلیج فارس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری بانک ملی در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه سه هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال به‌دست‌آورد . سود هر سهم این شرکت معادل ۷۵۶ ریال پیش‌بینی شده است.
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته صنایع پتروشیمی خلیج فارس به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده هشتم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۶۸۱ ریال پیش‌بینی کرده است.
بیشترین سهام معامله شده
سرمایه گذاری ملت روز گذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری توسعه ملی در این گروه دهم شد. «وتوسم» با سرمایه‌ای معادل سه هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۷ ریال پیش‌بینی کرده است.
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فنرسازی زر به دست آورد. قند ثابت با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰ میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱ ریال پیش‌بینی کرده است.
کمترین نسبت P/E
روز گذشته رینگ مشهد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شیشه و گاز جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «کگاز» با سرمایه‌ای برابر ۷۴ میلیارد و ۸۴۴میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۲ رقم ۹۵۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش
سیمان اردبیل جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را هفته گذشته از آن خود کرد. سیمان شمال سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سشمال» مبلغ ۲۹۳ ریال و سرمایه آن معادل ۸۲۶ میلیارد و ۹۷۸ میلیون ریال است.
بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش را در هفته گذشته حق تقدم تکسرام از آن خود کرد و پارس خودرو درجایگاه دهم ایستاد. «خپارس» سود هر سهم خود را با سرمایه دو هزار میلیارد ریال مبلغ 101 ریال پیش‌بینی کرده است.
پرمعامله‌ترین سهم
هفته گذشته صنایع پتروشیمی خلیج فارس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه ۹ هزار و ۹۷۵ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۴۹۷ ریال پیش‌بینی شده است.
0
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته صنایع پتروشیمی خلیج فارس به خود اختصاص داد. صنایع شیمیایی در این گروه ششم شد. سرمایه «شیران» برابر ۷۷۱ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۱۸ ریال پیش‌بینی کرده است.
1
بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که لیزینگ غدیر در این گروه هفتم شد. سرمایه «ولغدر» برابر ۳۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.
2
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته آهنگری تراکتورسازی به دست آورد. فنرسازی زر در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «خزر» برابر ۸۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ سه ریال پیش‌بینی کرده است.
3
کمترین نسبت P/E
سازه پویش در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. بانک پارسیان جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «وپارس» با سرمایه ۱۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۶۱۲ ریال پیش‌بینی کرده است.
4

ماهانه

بیشترین درصد افزایش
حق تقدم شیشه و گاز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که ایران تایر در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. «پتایر» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۳۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۴۳میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال است.
۵
بیشترین درصد کاهش
حق تقدم گروه بهمن صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. حمل و نقل پتروشیمی در رده دهم این گروه ایستاد. «حپترو» با سرمایه‌ای معادل 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 91 ریال پیش‌بینی کرده است.
۶
پرمعامله‌ترین سهم
ماه گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. فولاد مبارکه اصفهان در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه 25 هزار و 800 میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 801 ریال پیش‌بینی شده است.
۷
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته صنایع پتروشیمی خلیج فارس به خود اختصاص داد. پالایش نفت اصفهان در رده سوم این گروه ایستاد. «شپنا» با سرمایه4 هزار و 162 میلیارد و 258 میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر 4883 ریال پیش‌بینی کرده است.
۸
بیشترین سهام معامله شده
صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری پتروشیمی در این گروه چهارم شد. سرمایه «وپترو» معادل یک هزار و 820 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 108 ریال پیش‌بینی کرده است.
۹
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته آهنگری تراکتورسازی به دست آورد. سایپا شیشه با سرمایه‌ای برابر 70میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 10 ریال پیش‌بینی کرده است.
۰
کمترین نسبت P/E
سازه پویش در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری ایران خودرو جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خگستر» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و 500 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 512 ریال پیش‌بینی کرده است.
۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس