بیشترین درصد افزایش

حق تقدم کشت پیاذر جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را هفته گذشته از آن خود کرد. پمپ سازی ایران نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «تپمپی» مبلغ 408 ریال و سرمایه آن معادل 160 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش را در هفته گذشته گرجی از آن خود کرد و داروسازی ابوریحان درجایگاه دهم ایستاد. «دابور» سود هر سهم خود را با سرمایه ۸۰ میلیارد ریال مبلغ ۱۵۳۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

هفته گذشته پالایش نفت بندرعباس پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه 9 هزار و 975 میلیارد و 104 میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 497 ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته پالایش نفت بندرعباس به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه نهم شد. سرمایه «وغدیر» برابر ۱۸ هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۰۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بانک ملی در این گروه هشتم شد. سرمایه «وبانک» برابر سه هزار و 220 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 678 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته آهنگری تراکتورسازی به دست آورد. محور خودرو در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «خمحور» برابر ۳۰۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

سازه پویش در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. چین چین جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «غچین» با سرمایه 22 میلیارد و 400 میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1724 ریال پیش‌بینی کرده است.