روزانه
بیشترین بازدهی
پتروشیمی خارک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که سرمایه‌گذاری ساختمان در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «وساخت» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۸۸۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
توسعه معادن روی ایران صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. نگین طبس در رده هفتم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۱۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دهم این گروه را هپکو به خود اختصاص داد. سرمایه «تپکو» معادل ۳۹۷میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۶۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گروه بهمن در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خبهمن» مبلغ ۳۵۰ریال و سرمایه آن معادل سه هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری رنا در رده دهم این گروه ایستاد. «ورنا» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری بازنشستگی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که پتروشیمی اصفهان در این گروه نهم شد. سرمایه «شصفها» بیش از ۳۰۰میلیارد ریال است. «شصفها» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. سیمان خزر در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «سخزر» برابر ۹۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپا جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خساپا» با سرمایه‌ای برابر نه هزار و ۶۵۴میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ در رقم ۷۰۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم کمباین‌سازی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. ایران‌‌دارو چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دیران» مبلغ 2585ریال و سرمایه آن معادل ده‌میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته بین‌المللی پارس به دست آورد. سیمان هگمتان در جایگاه سوم ایستاد. «سهگمت» با سرمایه 333میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 427ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فملی» معادل پنج‌هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1260 ریال پیش‌‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مالی و اعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گالوانیزه سپاهان در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فجر» در سال‌جاری 218ریال و سرمایه آن برابر 429میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در 7روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «فاسمین» با سرمایه 195میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 4301 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولادمبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که چادرملو در این گروه دهم شد. سرمایه «کچاد» برابر 2هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 843 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در7روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. سیمان ایلام در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «سیلام» برابر 199میلیارد و 924میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 314ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. صنعتی نیرومحرکه جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمحرکه» با سرمایه 170میلیارد و یکصد میلیون ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 620ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ایران مرینوس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که بانک پارسیان در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «وپارس» سود هرسهم خود را مبلغ ۴۴۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵هزار میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
بین‌المللی پارس، صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. فرآوری مواد معدنی در رده هشتم این گروه ایستاد. «فرآور» با سرمایه‌ای معادل ۴۸میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۱۲۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» برابر یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۶۲۸ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مالی و اعتبار سینا در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «وسینا» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۱۵۵ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری مسکن به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه ۸۸۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۱۷۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری مسکن در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه دوم شد. سرمایه «فولاد» بیش از ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. سایپاشیشه با سرمایه‌ای برابر ۷۰میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری ملت جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس