روزانه
بیشترین بازدهی
حق‌تقدم سیمان شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «وصندوق» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل چهار هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
فرومولیبدن کرمان صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. کارتن ایران در رده دهم این گروه ایستاد. «چکارن» با سرمایه‌ای معادل ۶۰میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
کابل‌های مخابراتی شهید قندی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هشتم این گروه را توسعه معادن روی به خود اختصاص داد. سرمایه «کروی» معادل ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۰۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز کابل‌های مخابراتی شهید قندی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مس ایران در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فملی» مبلغ ۱۲۶۰ریال و سرمایه آن معادل پنج هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. سیمان خاش در رده چهارم این گروه ایستاد. «سخاش» با سرمایه‌ای معادل ۷۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۹۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم بانک کارآفرین دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه ششم شد. سرمایه «خساپا» بیش از نه‌هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است. «خساپا» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۰۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. تکنوتار در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خودرو» با سرمایه‌ای برابر پنج‌هزار میلیارد ریال،‌ پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۸۰۳ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم سیمان شاهرود جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. نیروترانس هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بنیرو» مبلغ 494ریال و سرمایه آن معادل 135میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته صنایع شیمیایی به دست آورد. دشت مرغاب در جایگاه سوم ایستاد. «غدشت» با سرمایه 30میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1434ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مالی و اعتباری سینا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را گالوانیزه سپاهان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فجر» معادل 429میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 218ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مالی واعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. رایان‌سایپا در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ولساپا» در سال‌جاری 740ریال و سرمایه آن برابر 300میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. گل گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «کگل» با سرمایه 880میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 1787 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
چادر ملو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه دوم شد. سرمایه «ومعادن» برابر یک هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 628 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یک‌صد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه 600میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 570 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ایران مرینوس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که لعابیران در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «شلعاب» سود هرسهم خود را مبلغ ۸۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
قند اصفهان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان سپاهان در رده نهم این گروه ایستاد. «سپاهان» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۴۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را مپنا به خود اختصاص داد. سرمایه «رمپنا» برابر ۷هزار و ۹۵۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۳۰۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی اراک در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «شاراک» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۱۱۳۴ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری مسکن به خود اختصاص داد. سیمان تهران در رده هشتم این گروه ایستاد. «ستران» با سرمایه ۹۰۲میلیارد و ۳۴۴میلیون ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۷۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری مسکن در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد خوزستان در این گروه چهارم شد. سرمایه «فخوز» بیش از دوهزار و ۱۹۲میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. سایپاشیشه با سرمایه‌ای برابر ۷۰میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سرمایه‌گذاری ملت جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس