روزانه
بیشترین بازدهی
حق سیمان شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که تکنوتار در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «تکنو» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۳میلیاردریال است.

کمترین بازدهی
حق تقدم سرمایه‌گذاری البرز صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. صنایع شیمیایی در رده پنجم این گروه ایستاد. «شیران» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۷میلیارد و ۱۶۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۹۶۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مالی و اعتباری سینا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را رایان سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «ولساپا» معادل ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مالی و اعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی اراک در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شاراک» مبلغ ۱۱۳۴ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. بانک‌کارآفرین در رده دهم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مالی و اعتباری سینا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه دهم شد.سرمایه «ومعادن» بیش از یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. «ومعادن» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۲۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P‌/‌E را در روز گذشته ایران‌مرینوس به دست آورد. فولادکاویان در جایگاه سوم قرار گرفت.سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P‌/‌E ایستاد. سایپا جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خساپا» با سرمایه‌ای برابر نه هزار و ۶۵۴میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۷۰۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم سیمان شاهرود جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. آذریت چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ساذری» مبلغ 3492ریال و سرمایه آن معادل شش‌میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته کالسیمین به دست آورد. ایران‌‌‌خودرو در جایگاه هفتم ایستاد. «خودرو» با سرمایه پنج‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 803ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مالی و اعتباری سینا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فملی» معادل پنج‌هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1260ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مالی و اعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» در سال‌جاری 843 ریال و سرمایه آن برابر دوهزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت‌روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد.گل‌گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «کگل» با سرمایه880میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1787 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری بانک ملی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ساختمان در این گروه دهم شد. سرمایه «وساخت» برابر 880میلیاردریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 297ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت p‌/‌e را در هفت‌روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. پلاستیک شاهین در جایگاه سوم قرار گرفته است. سرمایه «پشاهین» برابر 45میلیارد و 220میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 34ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P‌/‌E ایستاد.الکتریک شرق جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 45ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ایران مرینوس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که صنعتی دریایی صدرا در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «خصدرا» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۸۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
قند اصفهان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. مهندسی فیروزا در رده دوم این گروه ایستاد. «تفیرو» با سرمایه‌ای معادل ۱۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را مپنا به خود اختصاص داد. سرمایه «رمپنا» برابر هفت‌هزارو۹۵۰ میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۳۰۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گالوانیزه سپاهان در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فجر» در سال مالی۸۶ مبلغ ۲۱۸ریال و سرمایه آن معادل ۴۲۹میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری ساختمان به خود اختصاص داد.فولاد خوزستان در رده ششم این گروه ایستاد. «فخوز» با سرمایه ۲هزار و ۱۹۲میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۴۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری مسکن در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بانک ملی در این گروه سوم شد. سرمایه «وبانک» بیش از ۳هزار و ۲۲۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۴۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P‌/‌E را در سی‌روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. گروه صنعتی ملی با سرمایه‌ای برابر ۲۴۷میلیارد و ۳۶۰میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت.این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P‌/‌E ایستاد. سرمایه‌گذاری‌ملت جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار میلیاردریال، سود هرسهم خود را در رقم ۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس