بیشترین بازدهی هفتگی
حق تقدم مس شهید باهنر جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. پتروشیمی اصفهان نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شصفها» 1118 ریال و سرمایه آن معادل 300میلیارد ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
ایران مرینوس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که لعابیران در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «شلعاب» سود هر سهم خود را 800 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت برابر 25میلیارد و 200میلیون ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت داروسازی زهراوی به خود اختصاص داد. پارس دارو در رده نهم این گروه ایستاد. «دپارس» با سرمایه 70میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 2160ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
سیمان قاین در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. معادن بافق سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بافق» 4148ریال و سرمایه آن بالغ بر 10میلیارد و 125میلیون ریال است.

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» معادل پنج هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 1260ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت چادرملو به خود اختصاص داد.پتروشیمی اراک در رده ششم این گروه ایستاد. «شاراک» با سرمایه‌ یک هزار و 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 1134ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری بانک ملی هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست‌ آورد که معادن و فلزات در این گروه دوم شد. سرمایه «ومعادن» بالغ بر یک هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 628 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P /E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 196 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری کالسیمین به دست آورد. سیمان هگمتان در جایگاه پنجم ایستاد. «سهگمت» با سرمایه 333میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 427ریال پیش‌‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
قند اصفهان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. بانک کارآفرین در رده پنجم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه یک‌هزار و 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 485ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
کالسیمین هفته پیش، عنوان نخست بیشسترین کاهش قیمت را به دست آورد. سیمان خزر هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سخزر» 329ریال و سرمایه آن معادل 90میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت گرانیت بهسرام ارزان‌ترین سهم بود. سرمایه‌گذاری ملت در جایگاه دوم این گروه ایستاد. «وملت» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 260ریال پبش بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» در سال جاری 1787ریال و سرمایه آن معادل 880میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
ایتالران هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که تولی‌پرس در این گروه پنجم شد. سرمایه «شتولی» معادل یکصد میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 759ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته ایتالران در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه نهم این گروه را آلومینیوم پارس به خود اختصاص داد. «فپارس» با سرمایه 80میلیارد ریال زیان هر سهم خود را 894 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P /E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه 600میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 570 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس