روزانه
بیشترین بازدهی
داروسازی زهراوی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که قند اصفهان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «قصفها» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۷۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۴میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
حق‌تقدم سرمایه‌گذاری البرز صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. کالسیمین در رده دوم این گروه ایستاد. «فاسمین» با سرمایه‌ای معادل ۱۹۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۳۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری ساختمان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» معادل دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۸۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری ساختمان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» مبلغ ۶۲۸ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری بانک ملی به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی در رده دوم این گروه ایستاد. «وصندوق» با سرمایه‌ای معادل چهارهزار و ۸۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری بانک ملی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مپنا در این گروه چهارم شد. سرمایه «رمپنا» بیش از هفت‌هزار و ۹۵۰میلیارد ریال است. «رمپنا» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. نورد آلومینیوم در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فنوال» برابر ۵۱میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۸۴۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
کابل‌‌های مخابراتی شهید قندی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. لیزینگ ایران نیز دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ولیز» مبلغ 387ریال و سرمایه آن معادل 300میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته پشمبافی توس به دست آورد. داروسازی روزدارو در جایگاه دوم ایستاد. «دروز» با سرمایه 77میلیارد و 760میلیون ریالی، سود هر سهم خود را مبلغ 759ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فملی» معادل 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1260ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» در سال‌جاری 1787ریال و سرمایه آن برابر 880میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری مسکن به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری بانک ملی در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «وبانک» با سرمایه 3هزار و 220میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 420ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری مسکن در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پتروشیمی اصفهان در این گروه دهم شد. سرمایه «شصفها» برابر 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1118ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته پشمبافی توس به دست آورد. گروه صنعتی ملی در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «وملی» برابر 247میلیارد و 360میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 11ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه 75میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 276ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ایران مرینوس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که صدرا در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «خصدرا» سود هرسهم خود را مبلغ ۶۸۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
آلومینیوم پارس صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. داروسازی ابوریحان در رده سوم این گروه ایستاد. «دابور» با سرمایه‌ای معادل ۶۰میلیاردریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۴۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» برابر نه‌هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۷۰۵ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی اراک در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «شاراک» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۱۱۳۴ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری مسکن به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده ششم این گروه ایستاد. «فخوز» با سرمایه دوهزار و ۱۹۲میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۴۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری مسکن در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان تهران در این گروه هفتم شد. سرمایه «ستران» بیش از ۹۰۲میلیارد و ۳۴۴میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۷۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. سیمان خزر با سرمایه‌ای برابر ۹۰میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. زامیاد جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۶۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس