روزانه
بیشترین بازدهی
چادرملو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که نگین طبس در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «کطبس» سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۱۱۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
بانک کارآفرین صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سامان‌گستر اصفهان در رده دوم این گروه ایستاد. «ثامان» با سرمایه‌ای معادل ۱۸۴میلیارد و ۹۵۱میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را سرمایه‌گذاری ملت به خود اختصاص داد. سرمایه «وملت» معادل یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. لیزینگ ایران در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ولیز» مبلغ ۳۸۷ریال و سرمایه آن معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز معادن و فلزات به خود اختصاص داد. داروسازی دکتر عبیدی در رده نهم این گروه ایستاد.«دعبید» با سرمایه‌ای معادل ۵۶میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۷۴۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری ملی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری رنا در این گروه ششم شد.سرمایه «ورنا» بیش از یک هزار و ۶۰۰میلیارد ریال است. «ورنا» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را روز گذشته ایران‌مرینوس به دست آورد. تکنوتار در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. زامیاد جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۶۷۰ریال در نظر گرفته است

هفتگی
بیشترین بازدهی
معادن و فلزات جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. مارگارین نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غمارگ» مبلغ 328ریال و سرمایه آن معادل 120میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته بانک کارآفرین به دست آورد. توکا فولاد در جایگاه هفتم ایستاد. «وتوکا» با سرمایه 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 419ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وپارس» معادل 5هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 443ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. رایان سایپا در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ولساپا» در سال‌جاری 740ریال و سرمایه آن برابر 300میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد.پتروشیمی خارک در رده هفتم این گروه ایستاد.شرکت «شخارک» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 2014 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری ملی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه دوم شد.سرمایه «فملی» برابر پنج‌هزارو789میلیارد و 645میلیون ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1260 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد.سیمان شمال در جایگاه نهم قرار گرفت.سرمایه «سشمال» برابر 183میلیارد و 772میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 616 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد.مهرکام جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد.«خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 536 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ایران مرینوس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که معادن و فلزات در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «ومعادن» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۲۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
فرآوری موادمعدنی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. لبنیات پاک در رده پنجم این گروه ایستاد. «غپاک» با سرمایه‌ای معادل ۱۷۷میلیارد و ۵۴۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۴۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» برابر ۲هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۸۴۳ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس خودرو در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خپارس» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۵۰۱ریال و سرمایه آن معادل ۲هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد.گل‌گهر در رده سوم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه ۸۸۰میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۱۷۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد خوزستان در این گروه سوم شد. سرمایه «فخوز» بیش از ۲هزار و ۱۹۲میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۴۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر گروه صنعتی ملی به دست آورد. فولاد کاویان با سرمایه‌ای برابر یک‌صد میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت.این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر ۹۷۲میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم یک‌هزار و ۲۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس