روزانه
بیشترین بازدهی
جوشکاب یزد درحالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که چادرملو در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «کچاد» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۴۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل دو هزار میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
ایران‌ارقام صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. توکافولاد در رده چهارم این گروه ایستاد. «وتوکا» با سرمایه‌ای معادل ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۲۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» مبلغ ۵۰۱ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده هفتم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۰۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
معادن و فلزات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گل گهر در این گروه نهم شد. سرمایه «کگل» بیش از ۸۸۰میلیارد ریال است. «کگل» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. آبادگران ایران در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «ثاباد» برابر ۱۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. رایان سایپا جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «ولساپا» با سرمایه‌ای برابر ۳۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۷۴۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
ایران مرینوس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی هفتگی را از آن خود کرد که داروسازی زهراوی در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «دزهراوی» سود هرسهم خود را مبلغ 2240ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 40میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
ایران گچ، صدرنشین جدول کمترین بازدهی هفتگی شد. بانک اقتصاد نوین در رده دوم این گروه ایستاد. «ونوین» با سرمایه‌ای معادل 2هزار میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 376ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم در هفت‌روز اخیر بود. جایگاه دهم این گروه را هپکو به خود اختصاص داد. سرمایه «تپکو» برابر 397میلیارد و 800میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل 367ریال اعلام کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملت در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «وملت» در سال مالی 86 مبلغ 260ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. نوسازی ساختمان تهران در رده ششم این گروه ایستاد. «ثنوسا» با سرمایه 300میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر 361ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه پنجم شد. سرمایه «وپارس» بیش از 5هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 443ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز اخیر گروه صنعتی ملی به دست آورد. فولاد کاویان با سرمایه‌ای برابر یکصدمیلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. مهرکام جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر 552میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 536ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ایران مرینوس جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی ماهانه را در سی روز اخیر از آن خود کرد. توسعه صنعتی دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «وتوصا» مبلغ ۱۲۱ریال و سرمایه آن معادل ۷۵۵میلیارد و ۴۰میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی ماهانه را در سی روز گذشته فرآوری مواد معدنی به دست آورد. باما در جایگاه نهم ایستاد. «کاما» با سرمایه ۷۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۷۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸
پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را مپنا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «رمپنا» معادل هفت هزار و 950میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 300ریال پیش‌بینی کرده است.
۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گروه بهمن در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خبهمن» در سال جاری ۳۵۰ریال و سرمایه آن برابر سه هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده نهم ایستاد. شرکت «فولاد» با سرمایه ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گالوانیزه سپاهان در این گروه ششم شد. سرمایه «فجر» برابر ۴۲۹میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. سیمان خزر در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «سخزر» برابر ۹۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه ۱۰۵میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۸۴۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس