روزانه
بیشترین بازدهی
معادن و فلزات در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که حق تقدم سرمایه‌گذاری البرز در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «والبر» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰۶میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
ایران گچ صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. لبنیات کالبر در رده دوم این گروه ایستاد. «غالبر» با سرمایه‌ای معادل ۲۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» معادن پنج‌هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» مبلغ ۸۴۳ ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۷۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه چهارم شد. سرمایه «وپارس» بیش از پنج‌هزار میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. تکنوتار در جایگاه دوم قرار گرفت. «تکنو» برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سرمایه‌‌گذاری ملت جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار میلیارد‌ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۲۶۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
ایران مرینوس جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. معادن و فلزات دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» مبلغ 628ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته ایران گچ به دست آورد. بانک اقتصاد نوین در جایگاه دوم ایستاد. «ونوین» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 376ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه پنج این گروه را سرمایه‌گذاری ملی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ونیکی» معادل دوهزار و 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 201ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گروه بهمن در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خبهمن» در سال‌جاری 350ریال و سرمایه آن برابر سه‌هزار و 200میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «شخارک» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 2014 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
چادرملو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که نوسازی ساختمان تهران در این گروه ششم شد. سرمایه «ثنوسا» برابر 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 361 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. ایران مرینوس در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «نمرینو» برابر 36میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 137 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. رایان سایپا جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «ولساپا» با سرمایه 300میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 740 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
صدرا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که لعابیران در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «شلعاب» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
فرآوری مواد معدنی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. قند اصفهان در رده سوم این گروه ایستاد. «قصفها» با سرمایه‌ای معادل ۲۴میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۷۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» برابر نه هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۷۰۵ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خپارس» در سال‌مالی ۸۶ مبلغ ۵۰۱ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده چهارم این گروه ایستاد. «فخوز» با سرمایه دوهزار و ۱۹۲میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۴۸۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که گالوانیزه سپاهان در این گروه هفتم شد. سرمایه «فجر» بیش از ۴۲۹میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۲۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر گروه صنعتی ملی به دست آورد. سیمان خزر با سرمایه‌ای برابر ۹۰میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سرمایه‌گذاری ملت جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس