بیشترین بازدهی هفتگی
ایران مرینوس جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. موتوژن چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بموتو» 479ریال و سرمایه آن بالغ بر 113میلیارد و 400میلیون ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
صدرا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که قند هگمتان در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. «قهگمت» سود هر سهم خود را 971ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر 30میلیارد و 60میلیون ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت ایران مرینوس به خود اختصاص داد. چادرملو در رده سوم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 843 ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
سیمان قائن در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سم را به دست آورد. نفت بهران هشتم شد. پیش بینی سود هر سهم «شبهران» 3300ریال و سرمایه آن معادل 180میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را مپنا به خود اختصاص داد. سرمایه «رمپنا» برابر 7‌هزار و 950میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 300ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت چادرملو به خود اختصاص داد.مس ایران در رده سوم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال، سود هرسهم خود را در رقم 1260ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مپنا هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه هشتم شد. سرمایه «وکار» برابر رقم 700میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 664ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. تکنوتار در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر 33میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 803ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری بانک اقتصاد نوین به دست آورد. هپکو در جایگاه پنجم ایستاد. «تپکو» با سرمایه 397میلیارد و 800 میلیون ریال، سود هر سهم خود را 367ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
فرآوری مواد معدنی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سایپا در رده دهم این گروه ایستاد. «خساپا» با سرمایه نه‌هزار و 654میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 705ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
معادن بافق هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. گل‌گهر دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» 1787ریال و سرمایه آن برابر 880 میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت سرمایه‌گذاری ملت ارزان‌ترین سهم بود. رادیاتور ایران در جایگاه هفتم این گروه ایستاد. «ختور» با سرمایه 70میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 115ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم «وپارس» در سال‌جاری 443ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 5هزار میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
صنعتی اردکان هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که فنرسازی خاور در این گروه نهم شد. سرمایه «خفنر» معادل 60میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 172ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته صنعتی اردکان در جدول کمترین سهام معامله‌شده اول شد. جایگاه نهم گروه را سیمان شمال به خود اختصاص داد. «سشمال» با سرمایه 183میلیارد و 772میلیون ریال، سود هر سهم خود را 616ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه یک‌هزار و 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 670ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس