روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم سرمایه‌گذاری البرز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که مارگارین در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «غمارگ» سود هرسهم خود را مبلغ ۳۲۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
سیمان خزر صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. هپکو در رده چهارم این گروه ایستاد. «تپکو» با سرمایه‌ای معادل ۳۹۷میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۳۶۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم در روز گذشته بود. جایگاه نهم این گروه را پتروشیمی اراک به خود اختصاص داد. سرمایه «شاراک» برابر یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۱۱۳۴ریال اعلام کرده است.

پرمعامله ترین سهم
چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. رایان سایپا در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «ولساپا» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۷۴۰ریال و سرمایه آن معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در روز گذشته چادرملو به خود اختصاص داد. مس ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «فملی»‌ با سرمایه پنج‌هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۱۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
نوسازی ساختمان تهران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که گل‌گهر در این گروه هشتم شد. سرمایه «کگل» بیش از ۸۸۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۷۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
دیروز رده نخست بالاترین نسبت P /E را ایران مرینوس به دست آورد. چادرملو با سرمایه‌ای برابر دوهزار میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۴۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپا جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خساپا» با سرمایه‌ای برابر نه‌هزار و ۶۵۴میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۷۰۵ریال پیش‌بینی کرده است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
ایران مرینوس جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. لعابیران دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شلعاب» مبلغ 800 ریال و سرمایه آن معادل 25میلیارد و 200میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان سپاهان به دست آورد. تولی‌پرس در جایگاه چهارم ایستاد. «شتولی» با سرمایه یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 759 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
چادرملو، پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را مپنا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «رمپنا» معادل هفت هزار و 950میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 300 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وپارس» در سال جاری 443 ریال و سرمایه آن برابر پنج هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «وکار» با سرمایه 700میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 664 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه چهارم شد. سرمایه «فولاد» برابر 15هزار و800 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 400 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. سیمان خزر در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «سخزر» برابر 90میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 329 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه 600میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 570 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
صدرا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که ایران مرینوس در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «نمرینو» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۶میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
فرآوری مواد معدنی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. قند اصفهان در رده سوم این گروه ایستاد. «قصفها» با سرمایه‌ای معادل ۲۴میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۷۵ریال پیش‌‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم سی روز اخیر بود. جایگاه ششم این گروه را گالوانیزه سپاهان به خود اختصاص داد. سرمایه «فجر» معادل ۴۲۹میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۲۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملت در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وملت» مبلغ ۲۶۰ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده چهارم این گروه ایستاد. «فخوز» با سرمایه‌ای معادل دو هزار و ۱۹۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مپنا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که نوسازی ساختمان تهران در این گروه هشتم شد. سرمایه «ثنوسا» بیش از ۳۰۰میلیارد ریال است. «ثنوسا» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۶۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. مهرکام جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۶ در رقم ۵۳۶ریال در نظر گرفته است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس