روزانه
بیشترین بازدهی
گل گهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که آبسال در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. «لابسا» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۴۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
قند اصفهان، صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. معادن بافق در رده پنجم این گروه ایستاد. «کبافق» با سرمایه‌ای معادل ۱۰میلیارد و ۱۲۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران، پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را بانک کارآفرین به خود اختصاص داد. سرمایه «وکار» معادل ۷۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۶۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی اراک در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شاراک» مبلغ ۱۱۳۴ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. خدمات انفورماتیک در رده سوم این گروه ایستاد.«رانفور» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را ۲۱۳۹ریال پیش‌بینی کرده است

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گل‌گهر در این گروه سوم شد.سرمایه «کگل» بیش از ۸۸۰میلیارد ریال است. «کگل» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه سوم قرار گرفت.سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. رایان‌سایپا جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد.«ولساپا» با سرمایه‌ای برابر ۳۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۷۴۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
صدرا، جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. مس ایران سوم شد. پیش‌‌بینی سود هر سهم «فملی» مبلغ 1260ریال و سرمایه آ‌ن معادل پنج‌هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم شیشه همدان به دست آورد. هپکو در جایگاه هفتم ایستاد. «تپکو» با سرمایه 397میلیارد و 800میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 367ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را گالوانیزه سپاهان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فجر» معادل 429میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 218ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
صدرا، جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو دیزل در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خاور» در سال‌جاری، 1216 ریال و سرمایه آن برابر 972میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. باما در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «کاما» با سرمایه 79میلیارد و 536میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 4723 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سیمان دشتستان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه دهم شد. سرمایه «خساپا» برابر نه هزار و 654میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 705 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «سشمال» برابر 183میلیارد و 772میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 616 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. مهرکام جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه552 میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم536 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
معادن بافق در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که قند هگمتان در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. «قهگمت» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۷۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰میلیارد و ۶۰میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
فرآوری مواد معدنی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. صنعتی آما در رده هشتم این گروه ایستاد. «فاما» با سرمایه‌ای معادل ۱۲۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۶۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را مپنا به خود اختصاص داد. سرمایه «رمپنا» برابر هفت هزار و ۹۵۰میلیارد ریال است. این شرکت، پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۳۰۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد خوزستان در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فخوز» در سال‌مالی ۸۶ مبلغ ۴۸۷ریال و سرمایه آن معادل دو هزار و ۱۹۲میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده چهارم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۲۰۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه ششم شد. سرمایه «خبهمن» بیش از سه هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر گروه صنعتی ملی به دست آورد. شهدخوی با سرمایه‌ای برابر ۳۳میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۸۴۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس