روزانه
بیشترین بازدهی
حق‌تقدم مس شهید باهنر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که قند هگمتان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «قهگمت» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۷۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰میلیارد و ۶۰میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
معادن بافق صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. هپکو در رده ششم این گروه ایستاد. «تپکو» با سرمایه‌ای معادل ۳۹۷میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۶۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
صدرا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه ششم این گروه را پارس‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خپارس» معادل دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز صدرا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. زامیاد در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی هر سهم «خزامیا» مبلغ ۶۷۰ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سیمان دشتستان به خود اختصاص داد. نیروی زنگان در رده هشتم این گروه ایستاد. «شزنگ» با سرمایه‌ای معادل ۲۸میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سیمان دشتستان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری رنا در این گروه هفتم شد. سرمایه «ورنا» بیش از یک‌هزار و ۶۰۰میلیارد ریال است. «ورنا» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. چادرملو در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «کچاد» برابر دوهزار میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. مهرکام جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر 552میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی 86 رقم 536ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
صدرا جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته از‌ آن خود کرد. تکنوتار پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «تکنو» مبلغ ۸۰۳ریال و سرمایه آن معادل ۳۳میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته داروسازی ابوریحان به دست آورد. معادن بافق در جایگاه پنجم ایستاد. «کبافق» با سرمایه ده‌میلیارد و ۱۲۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۴۸ریال پیش‌‌بینی کرده است.

۰

پرطرفدارترین سهم
صدرا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را پتروشیمی اراک به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «شاراک» معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم ۱۱۳۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

پرمعامله ترین سهم
صدرا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو دیزل در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌‌بینی سود هر سهم «خاور» در سال‌جاری ۱۲۱۶ریال و سرمایه آن برابر ۹۷۲میلیارد ریال است.

۲

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. باما در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «کاما» با سرمایه ۷۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۷۲۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

بیشترین سهام معامله شده
سیمان دشتستان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه پنجم شد. سرمایه «خساپا» برابر نه هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۰۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۵

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. رایان سایپا جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «ولساپا» با سرمایه ۳۰۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۷۴۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

ماهانه
بیشترین بازدهی
معادن بافق در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که داروسازی دکتر عبیدی در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «دعبید» سود هر سهم خود را مبلغ 741ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 56میلیارد ریال است.

7

کمترین بازدهی
فرآوری موادمعدنی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کیمیدارو در رده نهم این گروه ایستاد. «دکیمی» با سرمایه‌ای معادل 120میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 840ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه «فخوز» برابر دوهزار و 192میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 487ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. توسعه معادن روی در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کروی» در سال مالی 86 مبلغ 1066ریال و سرمایه آن معادل 548میلیارد و 625میلیون ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مپنا به خود اختصاص داد.گل‌گهر در رده سوم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه 880میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر 1429ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه دهم شد. سرمایه «ومعادن» بیش از یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل 534ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر گروه صنعتی ملی به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر 45میلیارد و 220میلیون ریال در جایگاه سوم قرار گرفت.این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 34ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سرمایه‌گذاری ملت جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم 260ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس