روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم دارویی سبحان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که معدنی دماوند در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کدما» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰ میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
داروسازی ابوریحان صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. کاربراتور ایران در رده سوم این گروه ایستاد. «خکار» با سرمایه‌ای معادل ۳۴میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۷۷۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
توسعه معادن روی ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه ششم این گروه را سیمان فارس و خوزستان به
خود اختصاص داد. سرمایه «سفارس» معادل سه هزار و 600میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 305 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز توسعه معادن روی، جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» مبلغ 140ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز کالسیمین به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده دهم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 2014ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مپنا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه سوم شد. سرمایه «وصندوق» بیش از چهار هزار و 800میلیارد ریال است. «وصندوق» سود هر سهم خود را مبلغ 350ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. تکنوتار در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر 33میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 803ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز پتروشیمی شیراز در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. لامیران جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «فلامی» با سرمایه‌ای برابر 30میلیارد ریال، پیش‌بینی زیان هر سهم خود را برای سال مالی 86 رقم 181ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
قند هگمتان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. باما چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کاما» مبلغ ۴۷۲۳ریال و سرمایه آن معادل ۷۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته آلومینیوم پارس به دست آورد. کاشی حافظ در جایگاه چهارم ایستاد. «کحافظ» با سرمایه ۹۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

پرطرفدارترین سهم
مپنا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را گالوانیزه سپاهان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فجر» معادل ۴۲۹میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم ۲۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

پرمعامله ترین سهم
مپنا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کالسیمین در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فاسمین» در سال‌جاری ۴۳۰۱ ریال و سرمایه آن برابر ۱۹۵میلیارد ریال است.

۲

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر، بین‌المللی توسعه ساختمان به خود اختصاص داد. نیروترانس در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت بنیرو با سرمایه ۱۳۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه سوم شد. سرمایه «خساپا» برابر نه هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۰۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فولاد» برابر یکصد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۵

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. خکاوه با سرمایه ۶۰۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم ۵۷۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

ماهانه
بیشترین بازدهی
معادن بافق در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که قطعات فولادی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت فنورد سود هر سهم خود را مبلغ 470ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 48 میلیارد ریال است.

7

کمترین بازدهی
فرآوری مواد معدنی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. آلومینیوم پارس در رده دوم این گروه ایستاد. «فپارس» با سرمایه‌ای معادل 80میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ 894 ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را مپنا به خود اختصاص داد. سرمایه «رمپنا» برابر هفت هزار و 950میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 300ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد، فولاد خوزستان در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فخوز» در سال‌مالی 86 مبلغ 487ریال و سرمایه آن معادل دو هزار و 192میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مپنا به خود اختصاص داد. مس ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه پنج هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر 993ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه هفتم شد. سرمایه «خبهمن» بیش از سه هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 350ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. شهد خوی با سرمایه‌ای برابر 33میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 719ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر 972میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 1216ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس