روزانه
بیشترین بازدهی
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که داروسازی دکتر عبیدی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دعبید» سود هر سهم را مبلغ ۷۴۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۶میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
حق تقدم دارویی لقمان صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. معادن بافق در رده دوم این گروه ایستاد. «کبافق» با سرمایه‌ای معادل ۱۰میلیارد و ۱۲۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۴۸ریال پیش بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مپنا پرطرفدارترین سهم روز سه‌شنبه بود. جایگاه چهارم این گروه را گالوانیزه سپاهان به خود اختصاص داد. سرمایه «فجر» معادل ۴۲۹میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۲۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
آخرین روز معاملاتی این هفته، مپنا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم خود «خودرو» مبلغ ۸۰۳ریال و سرمایه آن معادل پنج‌هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در روز سه‌شنبه مپنا به خود اختصاص داد. آلومینیوم ایران در رده چهارم این گروه ایستاد. «فایرا» با سرمایه‌ای معادل ۱۶۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۰۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مپنا روز سه‌شنبه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه ششم شد. سرمایه «وبانک» بیش از پنج‌هزار میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز سه‌شنبه فولاد کاویان به دست آورد. تکنوتار در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سرمایه‌گذاری ملت جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ در رقم ۲۶۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
پتروشیمی شیراز جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت‌ روز جاری از آن خود کرد. ایتالران در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «کایتا» مبلغ 390ریال و سرمایه آن معادل 6میلیارد‌ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته فرآوری موادمعدنی به دست آورد. لبنیات پاک در جایگاه دوم ایستاد. «غپاک» با سرمایه 177میلیارد و 545 میلیون ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 441 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مپنا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فملی» معادل 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را برابر رقم 993ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مپنا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. توسعه معادن روی ایران در رده‌سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم «کروی» در سال‌جاری 1066ریال و سرمایه آن برابر 548میلیارد و 625میلیون‌ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مپنا به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «شخارک» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2014ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سیمان دشتستان در این گروه دوم شد. سرمایه «سدشت» برابر 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 367ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. نساجی بروجرد در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «نبروج» برابر 148میلیارد و 212میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 21ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه 600میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 570ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
معادن بافق در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که قطعات فولادی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فنورد» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۷۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۸میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
فرآوری مواد معدنی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان شاهرود در رده دوم این گروه ایستاد. «سرود» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۷۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را فولاد‌مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه‌ «فولاد» برابر ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۴۰۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد خوزستان در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فخوز» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۴۸۷ریال و سرمایه آن معادل دو هزار و ۱۹۲میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مپنا به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده پنجم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه ۸۸۰ میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۱۴۲۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱
بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه هفتم شد. سرمایه «خبهمن» بیش از سه هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 350 ریال پیش‌بینی کرده است.
۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر گروه صنعتی ملی به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر ۴۵میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران خودرودیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر ۹۷۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۱۲۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است. است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس