روزانه
بیشترین بازدهی
سازه‌پویش در حالی عنوان جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که چادرملو در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کچاد» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۵۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل دو هزار میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
ایران‌خودرو دیزل صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. معادن بافق در رده سوم این گروه ایستاد. «کبافق» با سرمایه‌ای معادل ۱۰میلیارد و ۱۲۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» معادل پنج‌هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۹۹۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده چهارم این جدول قرار گرفت. یش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» مبلغ ۵۳۴ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. گل گهر در رده پنجم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۴۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به‌دست‌آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه دوم شد. سرمایه «فولاد» بیش از ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. تکنوتار در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
معادن بافق جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. البرز دارو نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دالبر» مبلغ 971ریال و سرمایه آن معادل 48میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته نورد آلومینیوم به دست آورد. قند ثابت در جایگاه دوم ایستاد. «قثابت» با سرمایه یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 244ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولادخوزستان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را سرمایه‌گذاری توس‌گستر به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وتوس» معادل 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 493ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» در سال‌جاری 140ریال و سرمایه آن برابر دوهزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «وصندوق» با سرمایه 4هزار و 800میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 320 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
گروه بهمن در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری سپه در این گروه هفتم شد. سرمایه «وسپه» برابر یک هزار و 495میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 150 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. سیمان هگمتان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «سهگمت» برابر 333میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 427 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. صنعتی نیرو محرکه جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خمحرکه» با سرمایه 170میلیارد و یکصد میلیون ریالی سود هر سهم خود را رقم 620 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
معادن بافق در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که شهد ایران در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «غشهد» سودهر سهم خود را مبلغ ۱۷۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲۵میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
گازلوله صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. دارویی لقمان در رده دوم این گروه ایستاد. «دلقما» با سرمایه‌ای معادل ۷۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه «فخوز» برابر دو‌هزار و ۱۹۲میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۴۸۷ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خودور» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۸۰۳ریال و سرمایه آن معادل پنج‌هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بین‌المللی توسعه ساختمان به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده هشتم این گروه ایستاد. «فاسمین» با سرمایه ۱۹۵میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۴۳۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه چهارم شد. سرمایه «خبهمن» بیش از سه هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. سیمان شمال با سرمایه‌ای برابر ۱۸۳میلیارد و ۷۷۲میلیون ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. رایان‌سایپا جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد.«ولساپا» با سرمایه‌ای برابر ۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۷۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس