فارس- مدیرعامل شرکت مپنا ‌گفت: سود هر سهم مپنا برای سال ۸۶ به مبلغ ۳۰‌تومان تعیین شده و سیاست هیات‌مدیره تقسیم سود ۵۰‌درصدی در مجمع سالانه خواهدبود. موسی رفان، ابراز داشت: با توجه به این که سرمایه شرکت به ۷۹۰‌میلیارد‌ تومان افزایش یافته از فشارهای گذشته در رابطه با عدم تقسیم سود سالانه کاسته شده است.

وی افزود: بر همین اساس سیاست هیات‌مدیره تقسیم سود ۵۰‌درصدی در مجمع سالانه خواهد بود. رفان در پاسخ به این سوال که سود هر سهم مپنا چه مبلغی است؟ گفت: سود هر سهم (EPS) شرکت برای سال ۸۶ مبلغ۳۰‌تومان است.

رییس هیات‌مدیره مپنا با اشاره به جلسه معارفه این شرکت برای سرمایه گذاران و کارگزاران ابراز داشت: جلسه معارفه شرکت مپنا روز سه شنبه هفته جاری در سالن آمفی تئاتر آب نیرو، واقع در چهار راه الهیه برگزار خواهد شد.

رفان در برابر این مطلب که چرا در عرضه آتی سهام مپنا علاوه‌بر شرکت کارگزاری مفید، شرکت کارگزاری عمران فارس نیز مشارکت خواهد کرد، گفت:‌ وجود دو کارگزار در عرضه سهام مپنا تصمیم سهامداران عمده بود.

زمان قطعی عرضه سهام مپنا

براساس این گزارش، با توجه به ارائه اطلاعات مربوط به زمان‌بندی پرداخت مطالبات و همچنین عملکرد سه ماه مپنا (مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران) زمان قطعی عرضه سهام این شرکت در روز سه شنبه مورخ ۴ شهریور اعلام شده و موسی رفان به عنوان مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره روز یکشنبه هفته جاری طی نشست مطبوعاتی با خبرنگاران ابعاد عرضه سهام مپنا را تشریح خواهد کرد.

همچنین به گزارش ایران بورس، برنامه زمان‌بندی پرداخت مطالبات شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران (مپنا) از سازمان توسعه برق ایران اعلام شد.

براساس اعلام رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان توسعه برق تهران، از مطالبات ۲۵۸۴میلیارد ریالی مپنا، ۱۵۰۰میلیارد ریال در شهریور ماه و ۱۰۸۴میلیارد ریال در فصل پاییز پرداخت خواهد شد.در ابتدای هفته نیز صورت‌های مالی حسابرسی شده شرکت‌های تابعه خارج از بورس مپنا و تصمیمات مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت برای اطلاع و آگاهی سرمایه‌گذاران و کارشناسان بازار سرمایه منتشر شد.