بیشترین بازدهی هفتگی
معادن بافق جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. معادن منگنز ایران سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کمنگنز» 1179ریال و سرمایه آن بالغ بر 25میلیارد و 300میلیون ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
معادن بافق در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که باما در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. «کاما» سود هر سهم خود را 7012ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر 49میلیارد و 536میلیون ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
معادن بافق در هفته گذشته عنوان نخست بیشترین افزایش قیمت را به دست آورد. قطعات فولادی دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فنورد» 470ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 48میلیارد ریال است.

گرانترین سهم
جایگاه نخست گرانترین سهم قیمت را در هفته‌ای که گذشت سیمان قاین به خود اختصاص داد. معادن بافق در رده دوم این گروه ایستاد. «کبافق» با سرمایه 10میلیارد و 125میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 4148ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را سرمایه‌گذاری بازنشستگی به خود اختصاص داد. سرمایه «وصندوق» برابر چهار هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 320ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت گل‌گهر به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده ششم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 2014ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
گروه بهمن هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری سپه در این گروه دوم شد. سرمایه «وسپه» معادل یک‌هزار و 495میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را 150ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته سایپا شیشه به دست آورد. سیمان خزر در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «سخزر» معادل 90میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را 487ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر نورد آلومینیوم به دست آورد. شهد ایران در جایگاه نهم ایستاد. «غشهد» با سرمایه 125میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 178ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
گاز لوله صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. ایران تایر در رده هشتم این گروه ایستاد. «پتایر» با سرمایه 106میلیارد و 935میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 601ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
در هفته‌ای که گذشت نورد آلومینیوم بیشترین کاهش قیمت بود. قند ثابت در جایگاه دوم این گروه ایستاد. «قثابت» با سرمایه یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 244ریال پیش‌بینی کرده است.

1

ارزانترین سهم
توسعه صنعتی هفته پیش عنوان نخست ارزانترین سهم قیمت را به دست آورد.سرمایه‌گذاری ملت دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «وملت» 260ریال و سرمایه آن معادل یک هزار میلیارد ریال است.

2

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» در سال‌جاری 1429ریال و سرمایه آن معادل 880میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
قند قزوین هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که ناب در این گروه سوم شد. سرمایه «غناب» معادل 20میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 250ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته قند قزوین در جدول کمترین سهام معامله‌شده اول شد. جایگاه سوم این گروه را سیمان فارس به خود اختصاص داد. «سفار» با سرمایه 50میلیارد ریال، سود هرسهم خود را 1609ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم 845ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس