روزانه
بیشترین بازدهی
معادن منگنز ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که پتروشیمی خارک در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «شخارک» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۱۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک‌هزار میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
نورد آلومینیوم صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. فرآورده‌های نسوز پارس در رده دوم این گروه ایستاد. «کفپارس» با سرمایه‌ای معادل یکصدمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را گل‌گهر به خود اختصاص داد. سرمایه «کگل» معادل ۸۸۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۴۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وصندوق» مبلغ ۳۲۰ریال و سرمایه‌ آن معادل چهار هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز گل گهر به خود اختصاص داد. معادن بافق در رده ششم این گروه ایستاد. «کبافق» با سرمایه‌ای معادل ده ‌میلیارد و ۱۲۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۴۱۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
معادن و فلزات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که توسعه صنعتی در این گروه هفتم شد. سرمایه «وتوصا» بیش از ۷۵۵میلیارد و ۴۰میلیون ریال است.«وتوصا» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را روز گذشته فرآورده‌های نسوز پارس به دست آورد. سیمان خزر در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «سخزر» برابر ۹۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۸۴۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
معادن بافق جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. معادن منگنز سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کمنگنز» مبلغ 1179ریال و سرمایه آن معادل 25میلیارد و 300میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته نورد آلومینیوم به دست آورد. کشت پیاذر در جایگاه هفتم ایستاد. «غاذر» با سرمایه پنج‌‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 237ریال پیش‌‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فخوز» معادل دوهزار و 192میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 487ریال پیش‌‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تراکتورسای در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «تایرا» در سال‌‌جاری 550ریال و سرمایه آن برابر 900میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر گل گهر به خود اختصاص داد. گروه بهمن در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «خبهمن» با سرمایه 3هزار و 200میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 350 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
گروه بهمن در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری سپه در این گروه سوم شد. سرمایه «وسپه» برابر یک هزار و 495میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 150 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته سایپا شیشه به دست آورد. تکنوتار در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر 33میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 803 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. رایان سایپا جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «ولساپا» با سرمایه 300میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 740 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
معادن بافق در حالی عنوان جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که قطعات فولادی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فنورد» سود هرسهم خود را مبلغ ۴۷۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۸میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
گاز لوله صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سرمایه‌گذاری بانک ملی در رده چهارم این گروه ایستاد. «وبانک» با سرمایه‌ای معادل ۳هزار و ۲۲۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۴۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۹۹۳ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وبهمن» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۱۴۰ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بین‌المللی توسعه ساختمان به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده سوم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۴۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه هشتم شد. سرمایه «ومعادن» بیش از یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۵۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/ E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. شهدخوی با سرمایه‌ای برابر ۳۳میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس