روزانه
بیشترین بازدهی
معادن بافق در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که گل گهر در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «کگل» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۲۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۸۸۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
قند ثابت صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. بین‌المللی توسعه ساختمان در رده چهارم این گروه ایستاد. «ثاخت» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۹۵۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» معادل دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۷۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن بافق جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. توس گستر در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وتوس» مبلغ ۴۹۳ریال و سرمایه آن معادل ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز گل‌گهر به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی در رده هشتم این گروه ایستاد. «وصندوق» با سرمایه‌ای معادل چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سپه دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که توسعه صنعتی در این گروه نهم شد. سرمایه «وتوصا» بیش از ۷۵۵میلیارد و ۴۰میلیون ریال است. «وتوصا» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته سایپا شیشه به دست آورد. سرمایه‌گذاری ساختمان در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «وساخت» برابر ۸۸۰ میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹۷ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. زامیاد جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۶۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
معادن بافق جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. کالسیمین پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فاسمین» مبلغ 4301ریال و سرمایه آن معادل 195میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته قند ثابت به دست آورد. نیروی زنگان در جایگاه سوم ایستاد. «شزنگ» با سرمایه 28میلیاردریال، سود هر سهم خود را مبلغ 195ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ومعادن» معادل یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 534ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سیمان فارس و خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» در سال‌جاری 803ریال و سرمایه آن برابر پنج‌هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر گل گهر به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «فخوز» با سرمایه 2هزار و 192میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 487 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم گالوانیزه سپاهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری سپه در این گروه چهارم شد. سرمایه «وسپه» برابر یک هزار و 495میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 150 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته سایپا شیشه به دست آورد. آبادگران در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «ثاباد» برابر 150میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 242 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سرمایه‌گذاری ملت جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه یک هزار میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم 260 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
معادن بافق در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که شهد ایران در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «غشهد» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲۵میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
گاز لوله صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کارتن ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «چکارن» با سرمایه‌ای معادل ۶۰میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۹۹۳ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وبهمن» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۱۴۰ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. توسعه معادن روی در رده پنجم این گروه ایستاد. «کروی» با سرمایه ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۱۰۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه چهارم شد. سرمایه «خبهمن» بیش از ۳هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. تکنوتار با سرمایه‌ای برابر ۳۳میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۸۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. رایان سایپا جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «ولساپا» با سرمایه‌ای برابر ۳۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در رقم ۷۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس