روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم گالوانیزه سپاهان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که رازک در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «درازک» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۸۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۱میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
حق تقدم ساختمان اصفهان صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سموم علف‌کش در رده هفتم این گروه ایستاد. «شسم» با سرمایه‌ای معادل ده میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه نهم این گروه را معادن روی به خود اختصاص داد. سرمایه «کروی» معادل ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۰۶۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. توسعه صنعتی در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وتوصا» مبلغ ۱۲۱ ریال و سرمایه آن معادل ۷۵۵میلیارد و ۴۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز معادن و فلزات به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده چهارم این گروه ایستاد. شخارک با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۲۰۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم تراکتورسازی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که حق تقدم ساختمان اصفهان در این گروه چهارم شد. سرمایه «ثاصفا» بیش از ۱۶۰میلیارد ریال است. «ثاصفا» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته تکنوتار به دست آورد. چادرملو در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «کچاد» برابر دوهزار میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. زامیاد جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. خزامیا با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۶۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم گالوانیزه جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. گل‌گهر چهارم شد. پیش‌‌بینی سود هر سهم «کگل» مبلغ 1429ریال و سرمایه آن معادل 880 میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان شاهرود به دست آورد. سایپا دیزل در جایگاه سوم ایستاد. «خکاوه» با سرمایه 600میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 570ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را توس‌گستر به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت توس‌گستر معادل 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 493ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» در سال‌جاری 803ریال و سرمایه آن برابر پنج‌هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد.باما در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «کاما» با سرمایه 49میلیارد و 536میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 7012 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه دهم شد.سرمایه «تایرا» برابر 900میلیارد ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 550 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته پشم‌بافی توس به دست آورد. تکنوتار در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر 33میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 803ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه دو هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 501ریال پیش‌بینی کرده است

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
حق‌تقدم فارسیت دورود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که شهد ایران در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «غشهد» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲۵میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق‌تقدم ریخته‌گری تراکتورسازی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. دارویی لقمان در رده چهارم این گروه ایستاد. «دلقما» با سرمایه‌ای معادل ۷۵میلیارد ریال، سود هر هم خود را مبلغ ۴۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» برابر یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۳۴ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مس ایران در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فملی» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۹۹۳ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد.بانک اقتصاد نوین در رده پنجم این گروه ایستاد. «ونوین» با سرمایه ۲هزار ملیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۳۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام‌ معامله‌شده را به دست آورد که بین‌المللی توسعه ساختمان در این گروه دوم شد. سرمایه «ثاخت» بیش از یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۹۵۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/E را در سی روز اخیر پشم بافی توس به دست آورد. ماشین‌سازی اراک با سرمایه‌ای برابر ۵۴۰میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت.این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۲۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رایان سایپا جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «ولساپا» با سرمایه‌ای برابر ۳۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در رقم ۷۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس