روزانه
بیشترین بازدهی
کاغذسازی کاوه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که گل گهر در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کگل» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۲۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۸۸۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
سایپا دیزل صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. قند قزوین در رده دوم این گروه ایستاد. «قزوین» با سرمایه‌ای معادل ۴۳میلیارد و ۶۵۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه نهم این گروه را کربن‌ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «شکربن» معادل ۲۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۴۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تکنوتار در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «تکنو» مبلغ ۸۰۳ریال و سرمایه آن معادل ۳۳میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز معادن و فلزات به خود اختصاص داد. باما در رده دوم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه‌ای معادل ۴۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۷۰۱۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
معادن و فلزات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه هفتم شد. سرمایه «خودرو» بیش از پنج هزار میلیارد ریال است. «خودرو» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته پشمبافی توس به دست آورد. آبادگران ایران در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «ثاباد» برابر ۱۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۵۷۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
کاغذسازی کاوه جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. معادن و فلزات عنوان چهارم را به دست آورد. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» مبلغ 534ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان شاهرود به دست آورد. قند اصفهان در جایگاه دوم ایستاد. «قصفها» با سرمایه 12میلیارد ریال، سود سهم خود را مبلغ 3300ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «تایرا» معادل 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 550ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» در سال جاری 140ریال و سرمایه آن برابر‌ دو هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «فاسمین» با سرمایه 195میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 4301ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری مسکن در این گروه هشتم شد. سرمایه «ثمسکن» برابر یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 364ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته پشمبافی توس به دست آورد. شهد خوی در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «قشهد» برابر 33میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 719ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. رایان سایپا جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «ولساپا» با سرمایه 300میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 740ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم فارسیت دورود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که رازک در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «درازک» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۸۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۱میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق تقدم ریخته‌گری تراکتورسازی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کارتن ایران در رده سوم این گروه ایستاد. «چکارن» با سرمایه‌ای معادل ۶۰میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر پنج‌هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۹۹۳ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گروه بهمن در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خبهمن» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۳۵۰ریال و سرمایه آن معادل سه‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. بین‌المللی توسعه ساختمان در رده سوم این گروه ایستاد. «ثاخت» با سرمایه یک هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۹۵۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست‌ آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه پنجم شد. سرمایه «ونوین» بیش از دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. سیمان خزر با سرمایه‌ای برابر ۹۰میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۸۴۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس