بیشترین بازدهی هفتگی
شهد ایران جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. باما پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کاما» 7012ریال و سرمایه آن معادل 49میلیارد و 536میلیون ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
حق تقدم فارسیت دورود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که رازک در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. «درازک» سود هر سهم خود را 2280ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر 41میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت باما به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده ششم این گروه ایستاد. «فاسمین» با سرمایه 195میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 4301ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
سیمان قاین در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. نفت بهران هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شبهرن» 3300ریال و سرمایه آن بالغ بر 180میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را توس گستر به خود اختصاص داد. سرمایه «وتوس» بالغ بر 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 493 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. مس ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه پنج هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال سود هر سهم خود را رقم 993 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولادمبارکه اصفهان هفته پیش درحالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که داروسازی سبحان در این گروه پنجم شد. سرمایه «دسبحا» معادل 120میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را 763ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفته گذشته پشمبافی توس به دست آورد. سایپا شیشه در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کساپا» معادل 70میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 55ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری حق تقدم پارس خودرو به دست آورد. سیمان صوفیان در جایگاه سوم ایستاد. «سصوفی» با سرمایه 350میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 608ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
حق تقدم ریخته‌گری تراکتورسازی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کارتن ایران در رده سوم این گروه ایستاد. «چکارن» با سرمایه 60میلیارد و 750میلیون ریال، سود هر سهم خود را 409ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
سیمان صوفیان هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. تایدواتر خاورمیانه پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «حتاید»، 1677ریال و سرمایه آن بالغ بر 216میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌‌ای که گذشت توسعه صنعتی ارزان‌ترین سهم بود. فنرسازی خاور در جایگاه سوم این گروه ایستاد. «خفنر» با سرمایه 60میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 173ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
توسعه معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» در سال جاری 140 ریال و سرمایه آن بالغ بر دو هزار میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
سرماآفرین هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که نصیر ماشین در این گروه سوم شد. سرمایه «خنصیر» برابر 20میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 431ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته سرماآفرین در جدول کمترین سهام معامله‌شده اول شد. جایگاه دوم این گروه را پگاه خراسان به خود اختصاص داد. «غشان» با سرمایه 81میلیارد و 180میلیون ریال، سود هرسهم خود را 480ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. خشرق با سرمایه 105میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 845ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس