روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم جوشکاب یزد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که باما در جایگاه سوم این گروه قرارگرفت. شرکت «کاما» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۰۱۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
حق تقدم کمباین‌سازی صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. ایران‌خودرو در رده دوم این گروه ایستاد. «خودرو» با سرمایه‌ای معادل پنج‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
تراکتورسازی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه نهم این گروه را زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه «خزامیا» معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری توس‌گستر جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. داده‌پردازی در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «مداران» مبلغ ۲۳۹ریال و سرمایه آن معادل ۹۳میلیارد و ۳۷۶میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. تکنوتار در رده چهارم این گروه ایستاد. «تکنو» با سرمایه‌ای معادل ۳۳میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گالوانیزه سپاهان در این گروه هفتم شد. سرمایه «فجر» بیش از ۴۲۹میلیارد ریال است. «فجر» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته پشمبافی توس به دست آورد. آبادگران در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «ثاباد» برابر ۱۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. پارس سرام جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «کسرام» با سرمایه‌ای برابر ۳۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۱۴۷۸ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
شهد ایران جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. توس‌گستر دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «وتوس» مبلغ 493ریال و سرمایه آن معادل 200میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم پارس‌خودرو به دست آورد. سیمان صوفیان در جایگاه سوم ایستاد. «سصوفی» با سرمایه 350میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 608ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را معادن روی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «کروی» معادل ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم ۱۰۶۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

پرمعامله ترین سهم
معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. توسعه صنعتی در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وتوصا» در سال‌جاری ۱۲۱ریال و سرمایه آن برابر ۷۵۵میلیارد و ۴۰میلیون ریال است.

۲

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. کالیسمین در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «فاسمین» با سرمایه ۱۹۵میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ ۴۳۰۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه دهم شد. سرمایه «تایرا» برابر ۹۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته «پشمبافی توس» به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «سشمال» برابر ۱۸۳میلیارد و ۷۷۲میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۵

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه ۱۰۵میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم ۸۴۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

ماهانه
بیشترین بازدهی
حق‌تقدم فارسیت دورود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که شهدایران در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «غشهد» سود هر سهم خود را مبلغ 178ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 125میلیارد ریال است.

7

کمترین بازدهی
حق‌تقدم ریخته‌گری تراکتورسازی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. گاز لوله در رده دوم این گروه ایستاد. «پلوله» با سرمایه‌ای معادل 225میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ 425ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر 5هزار و 789میلیارد و 645ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 993ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری پتروشیمی در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وپترو» در سال مالی 86 مبلغ 165ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و 820ملیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. بانک اقتصاد نوین در رده چهارم این گروه ایستاد. «ونوین» با سرمایه 2هزار میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر 388ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه ششم شد. سرمایه «ومعادن» بیش از یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل 471ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/ E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. سایپا شیشه با سرمایه‌ای برابر 70میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 55ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. رایان سایپا جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «ولساپا» با سرمایه‌ای برابر 300میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم 740ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس