روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم زامیاد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که فرآورده‌های تزریقی در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دفرا» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۶میلیارد و ۴۱۰میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
حق تقدم پارس خودرو صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سیمان صوفیان در رده دوم این گروه ایستاد. «سصوفی» با سرمایه‌ای معادل ۳۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
داروسازی سبحان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را توسعه معادن روی ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «کروی» معادل ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۰۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز توسعه معادن روی ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» مبلغ ۱۴۰ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده دوم این گروه ایستاد.‌ «فاسمین» با سرمایه‌ای معادل ۱۹۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۳۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که سرمایه‌گذاری مسکن در این گروه دوم شد. سرمایه «ثمسکن» بیش از یک‌هزار میلیاردریال است. «ثمسکن» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۶۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته پشم‌بافی توس به دست آورد. سایپا شیشه در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کساپا» برابر ۷۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. رایان سایپا جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «ولساپا» با سرمایه‌ای برابر ۳۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۷۴۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
شهدایران جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. تراکتورسازی چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «تایرا» مبلغ 550ریال و سرمایه آن معادل 900میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم پارس‌‌خودرو به دست آورد. لبنیات پاک در جایگاه ششم ایستاد. لبنیات پاک با سرمایه 88میلیارد و 773میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 749ریال پیش‌‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
داروسازی سبحان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را تکنوتار به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت تکنوتار معادل 33میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 803 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
داروسازی سبحان جایگاه اول پرمعامله‌‌‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی خارک در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌‌بینی سود هر سهم «شخارک» در سال‌جاری 2014ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. پتروشیمی اراک در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت پتروشیمی اراک با سرمایه یک هزار و 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1134 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملی در این گروه سوم شد. سرمایه سرمایه‌گذاری ملی برابر دو هزار و 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 201 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته پشم‌بافی توس به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه سیمان شمال برابر 183میلیارد و 772میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 616 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. زامیاد جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. زامیاد با سرمایه یک‌هزار و 200میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 670 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
شهد ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که رازک در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. رازک سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۸۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۱میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
ریخته‌گری ایران صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. ایران‌تایر در رده سوم این گروه ایستاد. ایران‌تایر با سرمایه‌ای معادل ۱۰۶میلیارد و ۹۳۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را سرمایه‌گذاری ملت به خود اختصاص داد. سرمایه «وملت» برابر یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۲۶۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. داروسازی سبحان در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت داروسازی سبحان در سال مالی ۸۶ مبلغ ۷۶۳ریال و سرمایه‌ آن معادل ۱۲۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد.باما در رده پنجم این گروه ایستاد. باما با سرمایه ۴۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۷۰۱۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه دوم شد. سرمایه گروه بهمن بیش از سه هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پشم‌بافی توس به دست آورد. نساجی بروجرد با سرمایه‌ای برابر ۱۴۸میلیارد و ۲۱۲میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۸۴۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس