روزانه
بیشترین بازدهی
باما دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که رازک در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «درازک» سود هر سهم سال جاری را دو هزار و ۲۸۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۴۱میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
آلومراد روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. افست در رده چهارم این گروه ایستاد. «چافست» با سرمایه‌ای معادل ۵۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۲۱۲ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هفتم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» معادل ۹۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. توسعه صنعتی در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وتوصا» مبلغ ۱۲۱ریال و سرمایه آن معادل ۷۵۵میلیارد و ۴۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. داروپخش در رده هفتم این گروه ایستاد. «وپخش» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را یک‌هزار و ۲۸۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملت در این گروه پنجم شد. سرمایه «وملت» بیش از یک‌هزار میلیارد ریال است. «وملت» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته تکنوتار به دست آورد. ایران دوچرخ در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «خدومو» برابر ۲۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۹ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۸۴۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
گروه بهمن جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. چادرملو سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» مبلغ 758ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سرمایه‌گذاری بانک ملی به دست آورد. دارویی لقمان در جایگاه دوم ایستاد. «دلقما» با سرمایه 75میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 487ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فولاد» معادل 15هزار و 800 میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 400ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» در سال جاری 140ریال و سرمایه آن برابر دوهزارمیلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بین‌المللی توسعه ساختمان به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «شخارک» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 2هزار و 14 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بین‌المللی توسعه ساختمان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که گالوانیزه سپاهان در این گروه هفتم شد. سرمایه «فجر» برابر 429میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 218 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته تکنوتار به دست آورد. آبادگران ایران در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «ثاباد» برابر 150میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 242 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. پارس سرام جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «کسرام» با سرمایه 30میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم یک هزار و 478 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
حق‌تقدم فارسیت دورود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که مس ایران در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «فملی» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۹۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق‌تقدم ریخته‌گری تراکتورسازی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کارتن ایران در رده سوم این گروه ایستاد. «چکارن» با سرمایه‌ای معادل ۶۰میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را کالسیمین به خود اختصاص داد. سرمایه «فاسمین» برابر ۱۹۵میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۴هزار و ۳۰۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۸۸۷ ریال و سرمایه آن معادل ۷هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. بانک اقتصاد نوین در رده چهارم این گروه ایستاد. «ونوین» با سرمایه ۲هزار میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۳۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه سوم شد. سرمایه «خبهمن» بیش از ۳هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر نساجی بروجرد به دست آورد. تکنوتار با سرمایه‌ای برابر ۳۳میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. رایان سایپا جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «ولساپا» با سرمایه‌ای برابر ۳۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم ۷۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس