بیشترین بازدهی هفتگی
ماشین‌آلات عمرانی و زراعی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. خدمات کشاورزی پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «تکشا» 635ریال و سرمایه آن معادل 15میلیارد ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
حق تقدم فارسیت دورود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که فولاد مبارکه اصفهان در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «فولاد» سود هر سهم خود را 336ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر 15هزار و 800میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت ماشین‌آلات عمرانی و زراعی به خود اختصاص داد. رازک در رده سوم این گروه ایستاد. «درازک» با سرمایه 41میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم دو هزار و 280 ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
سیمان قاین در هفته گذشته عنوان نخست گرانترین سهم را به دست آورد. باما دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کاما» هفت هزار و 12 ریال و سرمایه آن بالغ بر 49میلیارد و 536میلیون ریال است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» معادل یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 471ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت مس ایران به خود اختصاص داد. مارگارین در رده چهارم این گروه ایستاد. «غمارگ» با سرمایه 120میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 328ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه سوم شد. سرمایه «خبهمن» برابر سه‌هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 350ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P /E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفته گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. سیمان خزر در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «سخزر» معادل 90میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 487ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری کارتن ایران به دست آورد. جوشکاب یزد در جایگاه دهم ایستاد. «بکاب» با سرمایه 15میلیارد و 400میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و هفت ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
حق تقدم ریخته‌گری تراکتورسازی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. زامیاد در رده هفتم این گروه ایستاد. «خزامیا» با سرمایه یک‌هزار و 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 670ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
پتروشیمی خارک هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. داروپخش چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «وپخش» یک‌هزار و 286 ریال و سرمایه آن بالغ بر 300میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت توسعه صنعتی ارزان‌ترین سهم بود. سرمایه‌گذاری ملت در جایگاه دوم این گروه ایستاد. «وملت» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 260 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی خارک در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شخارک» در سال‌جاری دو هزار و 14ریال و سرمایه آن برابر رقم یک‌هزار ملیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
سرماآفرین هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که پارس شهاب در این گروه هشتم شد. سرمایه «بشهاب» معادل 54میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 496ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته سرماآفرین در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه پنجم این گروه را سیمان هگمتان به خود اختصاص داد. «سهگمت» با سرمایه 333میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 427ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. رایان سایپا جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «ولساپا» با سرمایه 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 740ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس