روزانه
بیشترین بازدهی
ماشین‌آلات عمرانی و زراعی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که خدمات کشاورزی در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «تکشا» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۳۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
پارس سوئیچ صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. فرآوری مواد معدنی در رده سوم این گروه ایستاد. «فرآور» با سرمایه‌ای معادل ۱۶میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ سه‌هزار و ۸۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه پنجم این گروه را کالسیمین به خود اختصاص داد. سرمایه «سمین» معادل ۱۹۵میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را چهارهزار و ۳۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. هپکو در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «تپکو» مبلغ ۴۴۰ریال و سرمایه آن معادل ۳۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. باما در رده ششم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه‌ای معادل ۴۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را هفت‌هزار و ۱۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری صنعت نفت در این گروه هفتم شد. سرمایه «ونفت» بیش از ۵۷۱میلیارد و ۲۲۹میلیون ریال است. «ونفت» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. ایران دو چرخ در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «خدومو» برابر ۲۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۹ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت
P/E دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. پارس خودرو جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه‌ای برابر دوهزار میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۵۰۱ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم فارسیت دورود جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. البرز دارو ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دالبر» مبلغ 971ریال و سرمایه آن معادل 48میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته جوشکاب یزد به دست آورد. سیمان خزر در جایگاه دوم ایستاد. «سخزر» با سرمایه 90میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 487ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ومعادن» معادل یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 471ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌‌بینی سود هر سهم «خودرو» در سال‌جاری 800ریال و سرمایه آن برابر پنج‌هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولادمبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سایپا در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «خساپا» با سرمایه هفت هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 887 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
گروه بهمن در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه دوم شد. سرمایه «فولاد» برابر 15هزار و 800 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 336 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «کدما» برابر ده میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 300 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. رایان سایپا جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «ولساپا» با سرمایه 300میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 740 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم فارسیت دورود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که داروسازی سبحان در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «دسبحا» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۶۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق تقدم ریخته‌گری تراکتورسازی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. «چرخشگر» در رده سوم این گروه ایستاد. «خچرخش» با سرمایه‌ای معادل ۱۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۹۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر پنج‌هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۹۹۳ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وبهمن» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۱۴۰ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. بین‌المللی توسعه ساختمان در رده دوم این گروه ایستاد. «ثاخت» با سرمایه یک هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۹۵۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه پنجم شد. سرمایه «ونوین» بیش از دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۸۸ریل پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر نساجی بروجرد به دست آورد. ماشین‌سازی اراک با سرمایه‌ای برابر ۵۴۰میلیارد ریال، در جایگاه دوم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. صدرا جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خصدرا» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس