روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم البرز دارو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که شیشه دارویی رازی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کرازی» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
توسعه صنعتی صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. رایان سایپا در رده هشتم این گروه ایستاد. «وساپا» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۷۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را توسعه صنعتی به خود اختصاص داد. سرمایه «وتوصا» معادل ۷۵۵ میلیارد و ۴۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملت در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وملت» مبلغ ۲۶۰ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده پنجم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را یک هزار و ۲۷۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده‌ را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه نهم شد. سرمایه «وصندوق» بیش از چهار هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. «وصندوق» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. توسعه فارس در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «ثفارس» برابر ۱۰۲میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا آذین جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه‌ای برابر یکصد میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۶ رقم ۵۰۳ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم پارس‌خودرو جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. آذریت عنوان چهارم را کسب کرد. پیش‌‌بینی سود هر سهم «ساذری» مبلغ 3107ریال و سرمایه آن معادل 6میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته توسعه صنعتی به دست آورد. باما در جایگاه سوم ایستاد. «کاما» با سرمایه 49میلیارد و 536میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 7012ریال پیش‌‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ومعادن» معادل یک هزارو 262 میلیارد و 250 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 471 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» در سال‌جاری 887ریال و سرمایه آن برابر هفت هزارمیلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری مسکن در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «ثمسکن» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 364 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌‌شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه ششم شد. سرمایه «خودرو» برابر پنج هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 800 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. آبادگران ایران در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «ثاباد» برابر 150میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 242 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. زامیاد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه یک‌هزار و 200میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 670 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
فولاد مبارکه اصفهان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که معدنی دماوند در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کدما» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق‌تقدم تراکتورسازی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. چرخشگر در رده دوم این گروه ایستاد. خچرخش با سرمایه‌ای معادل ۱۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۹۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۹۹۳ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملت در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وملت» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۲۶۰ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. بین‌المللی توسعه ساختمان در رده دوم این گروه ایستاد. «ثاخت» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۶۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه دوم شد. سرمایه «خبهمن» بیش از ۳هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر نساجی بروجرد به دست آورد. فروسیلیس با سرمایه‌ای برابر ۵۰میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۱۹۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. صدرا جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خصدرا» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم ۶۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس