روزانه
بیشترین بازدهی
سیمان داراب در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که پارس سرام در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت پارس سرام سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۴۷۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰ میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
جوشکاب یزد صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. نفت پارس در رده ششم این گروه ایستاد. نفت پارس با سرمایه‌ای معادل ۱۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۸۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه سایپا معادل ۷هزارمیلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۸۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز گروه بهمن جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کالسیمین در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم کالسیمین مبلغ ۴هزار و ۳۰۱ریال و سرمایه آن معادل ۱۹۵میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک اقتصاد نوین به خود اختصاص داد. مس ایران در رده پنج این گروه ایستاد. مس ایران با سرمایه‌ای معادل ۵ هزار و ۷۸۹هزارو۶۴۵ میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۹۹۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
گروه بهمن دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که داروسازی سبحان در این گروه دهم شد. سرمایه داروسازی سبحان بیش از ۱۲۰میلیارد ریال است. سبحان سود هر سهم خود را مبلغ ۷۶۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته ماشین سازی اراک به دست آورد. آبادگران در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه آبادگران برابر ۱۵۰ میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. خشرق سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۸۴۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
سیمان داراب جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. لوله و ماشین‌سازی چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم « فلوله » مبلغ 508ریال و سرمایه آن معادل 135 میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم ریخته‌گری تراکتورسازی به دست آورد. رایان‌سایپا در جایگاه سوم ایستاد. «ولساپا» با سرمایه 300 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 740ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وپارس» معادل پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 402ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گروه بهمن در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خبهمن» در سال‌جاری 350ریال و سرمایه آن برابر 3 هزار و 200 میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک اقتصاد نوین به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت ومعادن با سرمایه یک هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال سود هر سهم خود را مبلغ 471 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
گروه بهمن در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملت در این گروه پنجم شد. سرمایه «وملت» برابر یک هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 260 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
ماشین سازی اراک جایگاه اول جدول بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز جاری از آن خود کرد. معدنی دماوند سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کدما» مبلغ 300 ریال و سرمایه آن معادل ده میلیارد ریال است.

5

کمترین نسبت P/E
رده نخست کمترین P/ E را در هفت روز گذشته قطعات اتومبیل ایران به دست آورد. زامیاد در جایگاه ششم ایستاد. «خزامیا» با سرمایه یک هزار و 200میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 670 ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه
بیشترین بازدهی
آلومینیوم ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که آذریت در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «ساذری» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱۰۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق‌تقدم ریخته‌گری تراکتورسازی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. داده‌پردازی در رده چهارم این گروه ایستاد. «مداران» با سرمایه‌ای معادل ۹۳میلیارد و ۳۷۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» برابر ۲هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۶۱۶ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد ایران‌خودرو در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خودرو» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۸۰۰ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. بین‌المللی توسعه ساختمان در رده دوم این گروه ایستاد. «ثاخت» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۶۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه پنجم شد. سرمایه «ونوین» بیش از ۲هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۳۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر نساجی بروجرد به دست آورد. فروسیلیس با سرمایه‌ای برابر ۵۰میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۱۹۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر ۹۷۲میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در رقم ۱۲۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس