روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم پارس‌خودرو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که بانک اقتصاد نوین در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «ونوین» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل دوهزار میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
فنر سازی زر صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. توسعه معادن روی در رده سوم این گروه ایستاد. «کروی» با سرمایه‌ای معادل ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خودرو» معادل پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۸۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۸۸۷ریال و سرمایه آن معادل هفت‌هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری مسکن به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده سوم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه‌ای معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۳۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه چهارم شد. سرمایه «خبهمن» بیش از سه هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. «خبهمن» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. چادرملو در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کچاد» برابر دو هزار میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۶ رقم ۸۴۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
معدنی دماوند جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. ریخته‌گری تراکتورسازی پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ختراک» مبلغ 303ریال و سرمایه آن معادل 213میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته زامیاد به دست آورد. رایان‌سایپا در جایگاه دوم ایستاد. «ولساپا» با سرمایه 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 740ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ومعادن» معادل یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 471ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کالسیمین در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فاسمین» در سال‌جاری 4301 ریال و سرمایه آن برابر 195میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. باما در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «کاما» با سرمایه 49میلیارد و 536میلیون ریال سود هر سهم خود را مبلغ 7012 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری مسکن در این گروه هشتم شد. سرمایه «ثمسکن» برابر یک هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 364 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته نساجی بروجرد به دست آورد. آبادگران در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «ثاباد» برابر 150میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 242 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E. ایستاد. ایران‌خودرو‌دیزل جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه 972میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1216 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
آلومینیوم ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که معدنی دماوند در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «کدما» سود هرسهم خود را مبلغ ۳۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ده میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق‌تقدم تراکتورسازی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. گل‌گهر در رده پنجم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۱۲۷۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۹۹۳ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «وپارس» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۴۰۲ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سیمان تهران در رده پنجم این گروه ایستاد. «ستران» با سرمایه‌ ۹۰۲میلیارد و ۳۴۴میلیون ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۷۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بین‌المللی توسعه ساختمان در این گروه دوم شد. سرمایه «ثاخت» بیش از یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۶۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P /E را در سی روز اخیر نساجی بروجرد به دست آورد. سیمان شمال با سرمایه‌ای برابر ۱۸۳میلیارد و ۷۷۲میلیون ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. صدرا جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد «خصدرا» با سرمایه ای برابر یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس