روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم البرزدارو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که ایران مرینوس در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «نمرینو» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۶میلیارد‌ریال است.

کمترین بازدهی
شیمی‌ دارویی داروپخش صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. کیمیدارو در رده سوم این گروه ایستاد. «دکیمی» با سرمایه‌ای معادل ۶۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۲۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را سرمایه‌گذاری البرز به خود اختصاص داد. سرمایه «والبر» معادل ۴۴۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» مبلغ ۵۰۷ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. ساپیا در رده دوم این گروه ایستاد. «خساپا» با سرمایه‌ای معادل پنج‌هزار و ۲۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۱۶۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه پنجم شد. سرمایه «ومعادن» بیش از یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته نساجی بروجرد به دست آورد. سرمایه‌گذاری صنعت نفت در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «ونفت» برابر ۵۷۱میلیارد و ۲۲۹میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر ۹۷۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۵ رقم ۱۱۰۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
کنتورسازی ایران جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سرمایه‌‌گذاری توس‌گستر عنوان دوم این گروه شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وتوس» مبلغ 155ریال و سرمایه آن معادل 200میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم تراکتورسازی به دست‌ آورد. فرآورده‌های نسوز آذر در جایگاه سوم ایستاد. «کاذر» با سرمایه 100میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 404ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «تایرا» معادل 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 550ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» در سال‌جاری 140ریال و سرمایه آن برابر دوهزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سیمان تهران به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «فولاد» با سرمایه‌ 15هزار و 800میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 336 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سیمان تهران در این گروه دوم شد. سرمایه‌ «ستران» برابر 902میلیارد و 344میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 752 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته نساجی بروجرد به دست آورد. سیمان هگمتان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «سهگمت» برابر 333میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 427 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم 845 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
آلومینیوم ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که داروسازی امین در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دامین» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۴ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق تقدم تراکتورسازی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. چرخشگر در رده دوم این گروه ایستاد. «خچرخش» با سرمایه‌ای معادل ۱۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۹۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پر‌طرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر پنج هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۹۹۳ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملت در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وملت» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۲۶۰ ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. بین‌المللی توسعه ساختمان در رده دوم این گروه ایستاد. «ثاخت» با سرمایه یک هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۶۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه سوم شد. سرمایه «خبهمن» بیش از سه هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/ E را در سی روز اخیر نساجی بروجرد به دست آورد. فروسیلیس با سرمایه‌ای برابر ۵۰میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه‌ای برابر دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس