روزانه
بیشترین بازدهی
بین‌المللی پارس دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که کمباین‌سازی در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. «تکمبا» سود هر سهم سال‌جاری را ۹۰۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۶۵میلیارد و ۸۵۰میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
پگاه آذربایجان غربی روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. فرآوری مواد معدنی در رده دوم این گروه ایستاد. «فرآور» با سرمایه‌ای معادل ۱۶میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۲۷۲ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را هپکو به خود اختصاص داد. سرمایه «تپکو» معادل ۳۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو دیزل در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خاور» مبلغ ۱۱۰۰ریال و سرمایه آن معادل ۹۷۲میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. بانک اقتصاد نوین در رده ششم این گروه ایستاد. «ونوین» با سرمایه‌ای معادل ۲هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه دهم شد. سرمایه «خودرو» بیش از ۴۵۰۰میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. گل گهر در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «کگل» برابر ۴۴۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۶۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۵ رقم ۷۸۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم چادرملو جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سموم علف‌کش سوم شد. پیش‌‌بینی سود هر سهم «شسم» مبلغ 2458ریال و سرمایه آن معادل 10میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته کاشی الوند به دست آورد. شهد خوی در جایگاه دوم ایستاد. «قشهد» با سرمایه 33میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 760ریال پیش‌‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را تراکتورسازی ایران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «تایرا» معادل 262میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1255 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وپارس» در سال‌جاری 381ریال و سرمایه آن برابر پنج‌هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت وکار با سرمایه 700میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 543 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پارس خودرو در این گروه هشتم شد. سرمایه «خپارس» برابر 1200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 694 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر 100میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 153 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کمک فنر ایندامین سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 1130 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
بانک اقتصاد نوین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که شیمیایی فارس در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شفارس» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۳میلیارد و ۶۲۲میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
سیمان ارومیه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کاشی نیلو در رده پنجم این گروه ایستاد. «کنیلو» با سرمایه‌ای معادل ۱۰۴میلیارد و ۳۱۸میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» برابر یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۴۹۱ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وصندوق» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۳۲۰ ریال و سرمایه آن معادل چهار هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. سیمان صوفیان در رده پنجم این گروه ایستاد. «سصوفی» با سرمایه ۲۵۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر یک‌هزار و ۱۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری پتروشیمی در این گروه نهم شد. سرمایه «وپترو» بیش از یک‌هزار و ۸۲۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۲۱۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. گالوانیزه سپاهان با سرمایه‌ای برابر ۲۸۶میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. «فجر» سود هرسهم خود را مبلغ ۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپاآذین جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه‌ای برابر یک‌صدمیلیارد ریال، سود هرسهم خود را در رقم ۵۶۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس