روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم چادرملو روز شنبه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که سموم علف‌کش در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «شسم» سود هر سهم سال جاری را ۲۴۵۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۱۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
شهد خوی روز شنبه صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. خدمات انفورماتیک در رده دوم این گروه ایستاد. «رانفور» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را ۲۰۳۱ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز شنبه بود. جایگاه ششم این گروه را سیمان فارس و خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه «سفارس» معادل ۳۶۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۲۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» مبلغ ۶۹۴ریال و سرمایه آن معادل ۱۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز شنبه مس‌ایران به خود اختصاص داد. خدمات انفورماتیک در رده سوم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه‌ای معادل ۵۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال‌، سود هر سهم خود را ۹۲۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران روز شنبه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه دوم شد. سرمایه «تایرا» بیش از ۲۶۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز روز شنبه گالوانیزه سپاهان به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر ۱۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
روز شنبه کمک‌فنر ایندامین سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا آذین جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۵ رقم ۵۶۸ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
موتوژن جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سرمایه‌گذاری نیرو در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «ونیرو» مبلغ 180ریال و سرمایه آن معادل 240میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته کاشی نیلو به دست آورد. شهد خوی در جایگاه سوم ایستاد. «قشهد» با سرمایه 33میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 760ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را فارسیت دورود به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «سفارود» معادل 56میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 472ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وپارس» در سال‌جاری 381ریال و سرمایه آن برابر 5000میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. سایپا در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «خساپا» با سرمایه 5250میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و 1162 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری رنا در این گروه پنجم شد. سرمایه «ورنا» برابر یک هزار و 600میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و 500 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته کمک فنر ایندامین سایپا به دست آورد. قطعات اتومبیل ایران در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «ختوقا» برابر 120میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1130 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
گالوانیزه سپاهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سیمان بجنورد جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «سبجنو» با سرمایه 196میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم 236 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
بانک اقتصاد نوین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که نورد لوله اهواز در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فاهواز» زیان هر سهم خود را مبلغ ۲۸۵۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
سیمان ارومیه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد، چادرملو در رده دوم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه‌ای معادل ۲۰۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را ایران خودرو به خود اختصاص داد. «خودرو» برابر ۴۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۲۰۴ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری صنایع بهشهر در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وصنا» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۲۲۵ ریال و سرمایه آن معادل ۵۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. بانک اقتصاد نوین در رده سوم این گروه ایستاد. «ونوین» با سرمایه ۲۰۰۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۳۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه چهارم شد. سرمایه «ومعادن» بیش از ۱۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۹۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر ۴۵میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال «پشاهین» در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سیمان شمال جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «سشمال» با سرمایه‌ای برابر ۱۸۳میلیارد و ۷۷۲میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۵۲۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس