روزانه
بیشترین بازدهی
جوشکاب یزد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که دوده صنعتی در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شدوص» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۹۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
پتروشیمی فارابی صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. قندهگمتان در رده دوم این گروه ایستاد. «قهگمت» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد و ۶۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در روز گذشته بود. جایگاه ششم این گروه را هپکو به خود اختصاص داد. سرمایه «تپکو» برابر ۳۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۳۰۰ریال اعلام کرده است.

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو دیزل در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خاور» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۱۱۰۰ریال و سرمایه آن معادل ۹۷۲میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز گذشته چادرملو به خود اختصاص داد. ملی سرب و روی ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «فسرب» با سرمایه ۹۲میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۵۸۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری توسعه ملی در این گروه دهم شد. سرمایه «وتوسعه» بیش از ۳۰۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/E را در روز گذشته گالوانیزه سپاهان به دست آورد. آرتاویل تایر با سرمایه‌‌ای برابر ۲۰۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۷۸۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
گروه صنعتی بوتان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. ساختمان اصفهان در این گروه پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت ثاصفا مبلغ 272ریال و سرمایه آن معادل 104میلیارد و 469میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته چادرملو به دست آورد. نگین طبس در جایگاه دوم ایستاد. «کطبس» با سرمایه 30میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 995ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «تایرا» معادل 262میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1255ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ساختمان در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وساخت» در سال‌جاری 300ریال و سرمایه آن برابر 880میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سیمان صوفیان به خود اختصاص داد.داروسازی اسوه در رده نهم این گروه ایستاد.شرکت «داسوه» با سرمایه 36میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 1263 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد کاویان در این گروه دهم شد.سرمایه «فوکا» برابر 100میلیارد ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 153 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد.گالوانیزه سپاهان در جایگاه دوم قرار گرفت.سرمایه «فجر» برابر 286میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 31 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد.قطعات اتومبیل ایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد.«ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم 1130 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
بانک اقتصاد نوین در سی روز اخیر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که نورد و لوله اهواز در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «فاهواز» زیان هر سهم سال‌جاری را ۲۸۵۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۱۲۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
سیمان ارومیه روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. چادرملو در رده دوم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه‌ای معادل ۲۰۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را ۵۰۷ریال اعلام کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» معادل ۱۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را ۴۹۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم «خساپا» مبلغ ۱۱۶۲ ریال و سرمایه آن معادل ۵۲۵۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در روز گذشته اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده دوم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه‌ای معادل ۵۰۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
چادرملو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان صوفیان در این گروه پنجم شد. سرمایه «سصوفی» بیش از ۲۵۰میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را درسی روز گذشته سولیران به دست آورد. پلاستیک شاهین در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «پشاهین» برابر ۴۵میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
در سی روز اخیر کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کمک‌فنر ایندامین سایپا جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکمک» با سرمایه‌ای برابر ۱۳میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۵ در رقم ۱۰۳۰ریال در نظر گرفته است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس