روزانه
بیشترین بازدهی
گروه صنعتی بوتان دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که قند قهستان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «قستان» سود هر سهم سال جاری را ۳۲۹ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۱۳میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
چادرملو روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. نگین طبس در رده دوم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را ۹۹۵ ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» معادل ۲۰۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۰۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» مبلغ ۴۹۱ ریال و سرمایه آن معادل ۱۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک پارسیان به خود اختصاص داد. تراکتورسازی در رده چهارم این گروه ایستاد. «تایرا» با سرمایه‌ای معادل ۲۶۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۱۲۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که هپکو در این گروه چهارم شد. سرمایه «تپکو» بیش از ۳۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. گالوانیزه سپاهان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فجر» برابر ۲۸۶میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. کمک فنر ایندامین سایپا جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکمک» با سرمایه‌ای برابر ۱۳میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۵ رقم ۱۰۳۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
گروه صنعتی بوتان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. خدمات کشاورزی در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «تکشا» مبلغ 613ریال و سرمایه آن معادل 15میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته چادرملو به دست آورد. قند هگمتان در جایگاه سوم ایستاد. «قهگمت» با سرمایه 30میلیارد و 60میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 816ریال پیش‌‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خساپا» معادل 5250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1162ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» در سال‌جاری 1204ریال و سرمایه آن برابر 4500میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک پارسیان به خود اختصاص داد. داروسازی اسوه در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «داسوه» با سرمایه 36میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 1263 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سیمان صوفیان در این گروه دوم شد. سرمایه «سصوفی» برابر 250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1139 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته سولیران به دست آورد. پگاه آذربایجان غربی در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «غشاذر» برابر 31میلیارد و 80میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 391 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریال سود هر سهم خود را رقم 1130 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
بانک اقتصاد نوین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که شیمیایی فارس در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شفارس» سود هرسهم خود را مبلغ ۲۲۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۳میلیارد و ۶۲۲میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
سیمان ارومیه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. صنعتی دریایی (صدرا) در رده چهارم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه‌ای معادل ۱۵۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۴۶۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را فرآوری موادمعدنی به خود اختصاص داد. سرمایه «فرآور» برابر ۱۶میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۱۲۷۲ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. لیزینگ ایران در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «ولیز» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۳۵۰ریال و سرمایه آن معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. بانک اقتصاد نوین در رده چهارم این گروه ایستاد. «ونوین» با سرمایه ۲۰۰۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۳۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
چادرملو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه هشتم شد. سرمایه «وکار» بیش از ۷۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. سیمان بجنورد با سرمایه‌ای برابر ۱۹۶میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. «سبجنو» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سیمان شمال جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «سشمال» با سرمایه‌ای برابر ۱۸۳میلیارد و ۷۷۲میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۵۲۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس